Innetid for 4 år gamle barn

*Tøtta81*

Forumet er livet
Nå som sommeren er her og barna er oppe i 7-7.30 tiden pga bhg, når har dere innetid til de i ukedagene?
Storetuppa er dypt fornærmet av at hun må inn nå kl 19, blir 1930 før hun finner senga å jeg synes det er passe tid til ei på 4 år.
En nabogutt kom å hoppet sammen med henne på den nye trampolinen hennes, de spiste is og koste seg i sola så skjønner det er litt kjipt å må inn. Er jeg virkelig så dum mamma som hun vil ha det til når hun må inn kl 19?

Ja jeg å synes man må ha en liten halvtime på mat og stell, og mariell er så forbaska morgengretten også hvis hun ikke får nok søvn, så hun MÅ i seng før kl 20.

Er kl 19 her å.. legger seg 1930 hvis vi må opp kl 07 dagen etter.

min er i seng mellom 19 og 19.30, da er han som regel sliten og klar for senga[:)]

Mia bør sove før kl 20, ellers tar det utrolig lang tid for henne å sovne.
Så vi bruker å gå inn kl 19, senest. [:)]

Her går vi på badet kl 19. Så da må Tuva komme hjem, eller besøket hennes må gå. I helgene kan vi akseptere at det blir litt senere, men aldri lenger enn 19.30. Sånn vil vi ha det hele året, uansett om vi har ferie eller ikke

Marie kommer inn til barnetv (fordi hun blir RASENDE hvis hun oppdager hun ikke har fått se barnetv), og så legger hun seg mellom 7 og 1/2 8[:)]

[:)]Alexander har innetid fra 19.30 -21.00..... Det hender noen ganger at han er så sliten etter barnehagen at han sover en time,og da pleier han å leke ute til ca 21.00(sammen med storebror da[:D]) Men som oftest er det tannpuss klokka 20.00 og sovner før hodet treffer puta omtrent. Han er grei med at han sover 11-12 timer om natten uansett når han legger seg!

Back
Topp