Innesko til sykehuset

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Tar dere med innesko til sykehuset? Hvilken type sko i så fall?

Hadde ikke med det forrige gang, og savnet det veldig. Gulvet var ikke så digg å traske på i sokkelesten, og orket ikke ta på joggeskoene hver gang jeg skulle opp..

Jeg kommer til å reise i mine birkenstock uansett vær. De er supergode og lette og ta av og på[emoji7]

Jeg skal ta med vanlige tøfler. Jordmor anbefalte det også pga hygiene da gulvene kan være ganske møkkete.

Hun anbefalte også å ha med et par til storebror da hun antar han vil klatre opp i senga, og da er det greit at han har på tøfler som ikke har vandret i gangen på sykehuset, eller tar av skoene

De eneste skoene jeg får på uten å bøye meg er crocsen. Fæle greier, men jeg har fått såpass mye væske i beina at jeg orker ikke kjøpe noe annet som passer nå. Det blir garantert ikke å passe lengre etter fødsel. Det positive er at jeg kan vaske crocsen ordentlig etter sykehusoppholdet, så jeg tar ikke med «skitten» hjem. Mye ekkelt på gulvene der.

Tror jeg må kjøpe sånne Adidas/Nike-sandaler, eller evt Crocs.. er jo snedig med noen som tåler vann! Må huske å gjøre det i dag.. tør ikke vente lenger [emoji23]

Jeg har med adidas sandaler. Er innlagt nå og synes det er veldig kjekt å ha innesko hvert fall! Ikke alltid særlig gøy å gå i sokkelest på fellesområder. :)

Jeg skal kjøpe noen tøfler. Lett å få avogpå. Mindre smitte med tanke på å gå opp og ned av sengen. Men leter etter et par som kan lett hives i vaskemaskinen når jeg kommer hjem.

Dro og handlet med en gang jeg. Har jo permisjon, og kan faktisk handle midt på dagen [emoji16] ble Adidas på meg og Nike på gubben, han ville også ha når han hørte jeg skulle ha [emoji23]

har pakket ned birkenstockene mine. Har og pakken ned et par slipperser som jeg kan dusje med om det skulle være nødvendig :-)

Tar med crocs ble kjøpt til sykehuset når jeg var gravid med storebror

Tar med birkenstocks, også har jeg et par flippflopper som tåler vann pakket ned :)

Blir nok Croccs og Birkenstocks på meg også;) Eneste jeg får på meg :hilarious: Crocsa har begynt å stramme på oversiden av høyre foten de også :facepalm:

Kjøpte meg Birkenstocks her om dagen :)

Kjøpte meg noen nye klikk klakker på Gmax til 79 kr som jeg skal ha på sykehuset:) Har slitt med hovne føtter nå på slutten og disse var veldige høye over vrista så de passet. Er bare joggesko og sportsandaler som passer nå. Hjelper ikke at jeg er høy over vrista fra før:rolleyes: Birkenstock sandaler passer ikke nå, selv på slakkeste hakket:hilarious: Aner ikke hvor fort hevelsen går ned etter fødsel men krysser fingrene for at det ikke tar for mange dager.

Da kjøpte samboer helsetøffler til meg i dag etter jobb ❤ :D så da slipper jeg å ha på meg ulltøfflene mine !

Back
Topp