Innesko i bhg og skole?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Bruker barna deres innesko?
Mine gjør ikke det, nettopp hentet to barn som var klissvåte på beina nå pga brannøvelse. Jaja, sånn kan det gå.

Vi bruker skinntøfler i barnehagen :)

Ligger skinntøfler i hylla hans i bhg, men de ansatte tar de aldri på etter de har vært ute, så det var egentlig bortkasta penger..

Vi har tøfler i bhg, men det er såååå varmt der, at de forsvibner av etter 10 min når de leker :-P

Har liggenes i barnehagen, men de blir ikke brukt så mye. Han tar dem uansett bare av seg.

Ja det er "påbudt" hos oss... Kjempe kjedelig om brannalarmen går på en kald januardag :p

Han har skinntøffler i barnehagen. Men han bruker mest Trysil sokker med antiskli. Varmt og godt i barnehagen.

Ligger skinntøfler i hylla hans i bhg, men de ansatte tar de aldri på etter de har vært ute, så det var egentlig bortkasta penger..
Samme her.
Eldste har på innesko på skolen. Det var han veldig glad for når det var brannøvelse.

Har sandaler, men bruker de ikke... :/ Sløvt av oss når vi leverer :p

Eldste bruker ikke det på skolen, men minste gjør! Har fått hjem en klissvåt gutt før jeg også:P

Hadde blitt rimelig forbanna om han da hadde kommet hjem med våte ben pga brannøvelse :( dette hadde jeg nok tatt opp med de ansatte...

Hu har, men bruker de ikke og gjorde ikke det i barnehagen heller. Men hu pleier å passe på at hun har tørre sokker på skolen.

Får man ikke ikke ha på sko inne på skolen?

Velsa går i barnehagen, har tøfler. Tar de på om morgenen. Hun er klar over hva som skjer om de ikke er på om det blir brann/brannøvelse.

Hun har tøfler.

Back
Topp