Innesko i barnehage

Embla88

Elsker forumet
Septembermødre <3
Junilykke2018
Noen som har forslag? Tøfler, sandaler, lette joggesko?

Han har så vidt begynt å slippe seg, går over stuegulvet selv så regner med det ikke er så lenge til han går. Men ikke så godt å krabbe med "harde" sko? Sitter tøfler godt nok på?
 
Jeg tenker å sende med lille sånne sokke-tøfler, hvis du skjønner hva jeg mener :) De satt godt nok på eldste i hvertfall.
 
Jeg tenker å sende med lille sånne sokke-tøfler, hvis du skjønner hva jeg mener :) De satt godt nok på eldste i hvertfall.
Disse ble jeg veldig nysgjerrige på. Har du en link jeg kunne tittet på?

Jeg har foreløpig kjøpt tøfler til gutten min, men lurer kanskje på om det blir litt myk såle iom han ikke har begynt å gå på egenhånd enda?
 
Disse ble jeg veldig nysgjerrige på. Har du en link jeg kunne tittet på?

Jeg har foreløpig kjøpt tøfler til gutten min, men lurer kanskje på om det blir litt myk såle iom han ikke har begynt å gå på egenhånd enda?
Mener å ha hørt at det er bra å ikke ha for stive sko når de ikke kan gå enda. Både for bevegeligheten (krabbe) og for å styrke ankelen når de lærer å gå. Jeg tenker tøfler selv, enten med hard såle men i tekstil, eller slike myke i helskinn. Vi har et par sånne nå og de er deilige å ha på i vogna og fine inne for å ikke skli når han prøver å reise seg :)
 
Jeg fant frem igjen et par skinntøfler jeg trodde var for små, men de passer fint. Han både gikk og krabba fint i dem! :D Så tror jeg at jeg kjøper sånne tøffelsokker i tillegg. Så de hadde på lindex :)
 
960x.jpg


Her er sånne som jeg tenkte på. Fant de ikke i nettbutikk til HM eller Lindex, men mener det er hos en av de jeg har kjøpt til største poden :)
 
ImageUploadedByBV Forum1438510104.916670.jpg
Vi har brukt disse til eldste og kommer til å bruke samme til minstemann.
 
Vi har kjøpt sånne skinnsko som Beate viser. Veldig greie, og sitter godt på foten :) Søk på ebay hvis du vil ha de litt billigere ;) De bør ikke ha stive sko før de kan gå
 
Her kommer vi også til å bruke samme som Beate og solfrua viser. Bruker de allerede, både ute og inne, og de sitter tipp topp på :)
 
Hvordan velger dere str? De skriver noe om at de kan være litt små i størrelsen.
 
Vi har 6-12 mnd i str på tøflene. De er ganske akkurat passe. Må nok ha nye om ikke lenge. Men det beste er sikkert å prøve på før man kjøper :)
 
Back
Topp