Innenlads fly

nesco

Elsker forumet
Jeg skal reise innenlands med fly neste mandag, og syntes å minnes at man må ha med pass for innelandsflygninger også så... Stemmer det?
Mitt dilemma er at passet mitt er gått ut på dato for noen mnd siden...må jeg skaffe nytt da? Litt kjipt å ut med de pengene for 1 flyreise (har ingen planer om å til utlandet med fly på en stund)

Nei det trenger du ikke[;)]

God tur[:D]

Trenger ikke pass, bare legitimasjon...

ORIGINAL: Lois Lane

Trenger ikke pass i det hele tatt, eller trenger ikke nytt pass? [8|]
Var i Oslo i fjor på denne tida, og da måtte jeg løpe ut i bilen for å hente passet før jeg fikk gå om bord i flyet [8|]

ORIGINAL: nesco

ORIGINAL: Lois Lane

Trenger ikke pass i det hele tatt, eller trenger ikke nytt pass? [8|]
Var i Oslo i fjor på denne tida, og da måtte jeg løpe ut i bilen for å hente passet før jeg fikk gå om bord i flyet [8|]

Du trenger ikke pass i det hele tatt på innlandsreiser.

Ok, takk for svar. Ser alle svarer at jeg ikke trenger pass, så da får jeg prøve å slå meg til ro med det (ringer sikkert flyselskapet i løpet av uka for å dobbelt sjekke)

Håpte jeg slapp å skaffe meg nytt pass nå

ORIGINAL: **mam**

Ok, takk for svar. Ser alle svarer at jeg ikke trenger pass, så da får jeg prøve å slå meg til ro med det (ringer sikkert flyselskapet i løpet av uka for å dobbelt sjekke)

pass trenger du KUN når du skal utenlands![:)] jeg har aldri hatt med passet på de innenlands-flyturene jeg har tatt i mitt liv....

Måtte ha pass når jeg reiste innenlands i fjor [8|] Kanskje det er spes selskap man må det m (reiser med SAS), eller at det er siden reisen er bestilt på og betalt på nett + har sånn e ticket??

Jeg reiser i perioder flere ganger pr uke med fly i Norge og har ALDRI hatt pass - reist da med SAS.

Back
Topp