Lykketreff
Gift med forumet
Noen gode ideer? Så langt i dag har vi hoppet i mammas og pappas seng og spist piknikkfrokost på gulvet i stua
og lekt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bake
Fingermaling
Lage hytte av pledd
Leke med plastelina
-Hinderløype. Krype under, over, gjennom. Heng opp en snor med klesklyper i, og fest f.eks. kjeks i dem. Noen kan tas med hånden, andre med munnen.
-Hermeleken.
-Danseparty.
-Gjemme ting og lete.
Går aktive 2 åring leker mye med seg selv. Han har stua full av leker, sitt rom og storesøster sitt rom. Men kan du at det er fri adgang her. Alt er varnesikra sånn at jeg faktisk kan gå på do og da kan han egentlig gjøre som han vil. Men det store her er biler. Alt dom hat noe med biler å gjøre. Han har vil teppe og noen små baner ( fikk en del til jul). De banene er kjempe spennende så lenge noen hjelper han med å sette bilen riktig på plass. Her kan også det å støvsuge være gøy. Eller jeg støvsuger og "jager" han rundt, lek og husarbeid i ett. Hehe. Å bli løpt etter er også gøy. Vaske opp. Spille fantorangen app. Min er for aktiv til å ha tålmodighet til å tegne. Da blir ham bare sur og kastet alt rundt seg.
Husarbeid! [emoji23] Min på 2 år eeeelsker å være med på «voksen-ting». Kan holde på i evigheter med å henge opp klær, ta de ned igjen, dandere litt, henge opp på nytt osv.
Baking og matlaging er også supert, spesielt hvis hun får røre og helle ingredienser selv.
Generelt er vel alt hun kan være med på som vi gjør veldig stas. Yoga i stua med mamma, spille gitar og danse/synge med pappa, finne morsomme dansevideoer på youtube (afrikansk dans med barn er populært), lage «ramper» som hun kan kjøre biler ned, bygge telt av tepper.
Sliter med bekkenløsning for tiden og elsker alt som aktiviserer henne uten at jeg må ned på gulvet/bære etc. [emoji85]