Innen tirsdag er jeg mamma igjen!!

snusken

Forumet er livet
Hei alle januarmammaer!!

Vil bare fortelle at jeg har vært på kontroll på sykehuset i dag og da jeg ble undersøkt fant overlegen at jeg hadde 2 cm åpning. Så hun dro litt hardhendt i noen hinner og så får vi se om det hjelper i løpet av helgen [;)]
Skjer det ikke noe i løpet av helgen blir jeg innlagt på mandag og da setter de fødselen i gang kl. 08 på mårningen.
Er det noen av dere som ble satt igang?
Håper veldig at det skjer noe i løpet av helgen for jeg tror det beste hadde vært at det kom igang av seg selv [8|]

Veldig rart å tenke på at sannsynligheten for at jeg blir mamma igjen innen tirsdag er veldig stor!
Det er rart, litt skummelt men også deilig å tenke på [:o][:)]

Ønsker dere alle lykke til videre i venteperioden! Og ha en fin helg!
Hilsen snusken!

Ååh.. Heldiggris!! Her har de røska som bare det, men uten noen resultater.. Får håpe du er litt mere heldig enn meg[:)] Lykke til hvertfall!!

Svarer litt her og der jeg [:)]

Jeg hadde ikke åpning da de satt i gang på meg og som du leste gikk det "sabla" fort. Var en rar følelse da jeg skjønte at det gikk til det steget å skulle bli satt i gang. Alle tanker om hvordan det er når fødselen setter i gang, spørsmål om hva skjer og når drar jeg til sykehuset. De ble lissom snudd til at nå vet jeg at innen da er jeg mamma. Var veldi merkelig. Lykke til Snusken

Ja tenk, tirsdag er sannlig ikke lenge til.
Lykke til. Jeg håper på det beste for deg [:D].

Krysser fingrene for helga[;)]

Lykke til vennen og håper lille gullet ditt kommer snart.
Klem

Hei

Ville bare ønske deg lykke til i morgen!!

Klem

ORIGINAL: Sara73

Hei

Ville bare ønske deg lykke til i morgen!!

Klem

signerer den jeg [:)]

Masse lykke til [:D]

Lykke til[:D][:D][:D]

Back
Topp