Innelåst i bil

Trultemor86

Elsker forumet
I dag da jeg skulle levere Evelina i barnehagen, i det jeg gikk ut av bilen så låste hele bilen seg. Med mini og nøklene inni. Reservenøkler ? ja, det var jo det jeg skulle huske å skaffe meg.........

Så, der sto jeg, og Evelina skjønte ikke hvordan hun skulle åpne døra selv. Heldigvis for smokk og kosedyr, så hun var kjempe flink og holdt seg noenlunde rolig hele tiden.

Etter 45 min i snø og vind, med altfor lite klær på meg, kom heldigvis VIKING og fikk åpnet døra.
De måtte kjøre helt fra Stavanger til jæren, på glattisen.

Vi ringte også politiet som holder til 10 min unna, men de sa vi måtte knuse ruten selv for de hadde ikke tid.. TAKK FOR DET.

Det var dagens oppdatering fra denne kanten.

å herregud så skummelt[:-][:o] Hadde nok knust ruta lenge før 45 minutter var gått... hadde nok fått helt panikk.
bra det gikk bra hvertfall[:)]

Off så ekkelt[:(] godt dere begge klarte å holde roen hvertfall!!! 

huff, slett ikke noe gøy d nei[&:]

ORIGINAL: SistemannIMagen

å herregud så skummelt[:-][:o] Hadde nok knust ruta lenge før 45 minutter var gått... hadde nok fått helt panikk.
bra det gikk bra hvertfall[:)]

Ja, hadde hun fått panikk så hadde jeg nok gjort det. Men så lenge jeg var rolig, var hun rolig, så jeg var hele tiden i hennes synsfelt og smilte til henne og tullet mye :P
Tenker at hvis jeg hadde begynt å knuse ruta, som faktisk er ganske vanskelig å knuse, så hadde hun hvertfall blitt redd..

gud så skummelt da!!

hadde det skjedd oss så hadde jeg nok knust ruta for lenge siden,snuppa mi er ikke særlig tålmodig for å si det sånn..hehe..

var jo sykt kaos i stavanger i dag da..sambo brukte nesten 1 time for å levere snuppa,fra hinna til eiganes og tilbake igjen..kjørte i 20 k i timen på motorveien nesten

huff så skummelt!!! så bra hun var rolig så hun ikke opplevde det som skummelt. Dagens biler med all sin elektronikk altså...nesten for mye av det gode når sånn skjer...

ORIGINAL: *Carine*

huff så skummelt!!! så bra hun var rolig så hun ikke opplevde det som skummelt. Dagens biler med all sin elektronikk altså...nesten for mye av det gode når sånn skjer...

ORIGINAL: *Fru H*

Oi, shit! Det hørtes skummelt ut!
Bra det ordnet seg [:D]

Ja, heldigvis!
Men merket at sentrallåsen er helt på tur i kulden... I dag da jeg skulle låse opp bilen låste bare førerdøra seg opp, mens resten lot seg vente til jeg hadde kjørt et stykke.

ORIGINAL: stolt mamma 2008

gud så skummelt da!!

hadde det skjedd oss så hadde jeg nok knust ruta for lenge siden,snuppa mi er ikke særlig tålmodig for å si det sånn..hehe..

var jo sykt kaos i stavanger i dag da..sambo brukte nesten 1 time for å levere snuppa,fra hinna til eiganes og tilbake igjen..kjørte i 20 k i timen på motorveien nesten

Ja vet.
Det var det han fra VIKING sa også. Noooen (host hark RISA) er litt treige med saltingen enkelte ganger...

Å, så ille det må ha vært [:@] min store skrekk!

Har vært redd for at noe sånt kan skje, men trodde egentlig ikke bilen bare låste seg på den måten [8|]

Ha ekstranøkler til bilen, men de er jo i så fall hjemme når jeg er borte [:)]

Bra hun var rolig, og ikke virket redd da :)

Huff, det må ha vært kjempeskremmende! Så tøffe dere var begge to! Kan tenke meg det var en stor lettelse å endelig få komme inn i bilen til henne...

Derfor lukker jeg ALDRI døren før jeg er klar til å gå inn i bilen selv!!!
Har en gammel golf og når den er kald gjør den nett det den føler for. Opplevde en gang jeg startet bilen og gikk ut for å skrape is at dørene låste seg av seg selv. Så der sto jeg, i Arna (veldig usentralt og langt hjemmefra), med motoren i gang og ventet i 90 min på at min tante skulle hente min far så han kunne komme med reservenøkkelen. Jadda, var rimelig flau der jeg sto... Og kald... [&o] Livredd for at det skal skje igjen med ungene inni.

ORIGINAL: almara

Huff, det må ha vært kjempeskremmende! Så tøffe dere var begge to! Kan tenke meg det var en stor lettelse å endelig få komme inn i bilen til henne...

Hehe ja, det kom noen tårer :) Alle kikket på meg i stor forventning på hvordan jeg skulle reagere når de låste opp, så jeg tørket tårene ganske kjapt :)

Back
Topp