Inneklemt tråd

lenemor

Forumet er livet
Ikke så veldig egentlig - det florerer ikke av nye tråder her.. men det er en skravletråd på en inneklemt dag i alle fall

Johanna er hjemme fra barnehagen, så hun driver og tegner/danser/ser på barne-tv, August sover i vogna si (han startet dagen halv seks i dag, så det er forståelig at han er trøtt) og jeg drikker kaffe (jeg startet jo også dagen halv seks i dag)

I dag er planen å besøke biblioteket, gjøre den siste handelen til 17. mai, bytte skoene til Johanna (igjen!), og gå på kafe... i kveld blir det typisk fredag tenker jeg, litt deilig det også

Hei hei [:D]

Her har dagen startet ganske så likt med dagen din lenemor!
Thea leker seg med barbie,ser på tv,og danser& synger litt innimellom[;)]
Syver ligger ute i vogna si og sover sin første lur for dagen...Vi starter ikke dagen like tidlig som dere,men klokka var vel ca 06.30 da dagen startet....

I dag skal vi hente bildene av Syver(6mnd`s bilder),gleder meg som en unge til å se de!![:D]
Også må vi på sko shopping,for penskoene til Thea var visst for små...

Ha en fortreffelig dag damer!![:D]

Vi starter ikke alltid så tidlig - i går sov alle til sju. Vet ikke hva som gjør at han sover så lenge en dag og så kort en annen jeg??

her stod vi opp når typen reiste på jobb kl 8[&:][:D] flott vær så klager ikke, mest mulig tid ute.. hehe. snuppa og jeg var en tur på sandnes og shoppa, egentlig ikke noe vi trengte i det heletatt[8D] men men, gøy å bare sammen oss 2[:)] ser henne ikke for mye grunnet mye jobb..

ellers så har jeg nå vasket badet og stua... *klappepåskuldra*
typen kom hjem tidlig, så han ligger å hviler seg[:D] slappfisen[:-][8D]

ikveld ville mannen i huset på kino, så får se om vi kommer oss ut[;)]

Blææææ... Aslak styrer om nettene!!! Og tror dere ikke at han bare vil sove 35-45 min om dagen???? Hvem har sagt at det er greit da!?!?!? HÆ?

Neida.. vi har besøkt pappa i dag! Han har bursdag og vi hadde ordnet gave! Solveig hadde kjøpt en motorsykkel (fra BRIO) og så kjøpte vi noen lykter han kunne ha på campingvogna!

Jeg har fått plantet ut de tingene jeg sådde her tidligere.. så får vi se hvordan det blir!

vi har 5 års bryllupsdag i dag, uten at det blir markert på noe vis. Jeg er syk, holder på med bihulebetennelse[:'(], å har vært alene med ungene i går og i dag. Gubben har vært med pappa å bygge naust...

Jeg har ikke smakssans og det irriterer meg noe veldig, for jeg hadde kjøpt masse godteri og skulle kose meg i kveld. Handlet inn til lefseruller og greier. nå gidder jeg ikke å spise, streiker til smakssansen er på plass igjen[:D]!

Gratulerer med dagen lille*frø!! Håper du snart føler deg bedre!

Actrine - nettene dine høres slitsomme ut! Skulle så gjerne hjulpet deg!

Her er barna trygt i seng, selv om Johanna krangler noe veldig med legginga for tiden - det driver oss til vanvidd. Har kosa oss masse i dag da - lekt her hjemme, vært på shopping, og på kafe. Og så dro vi med kafe-vennene våre hjem og lekte i hagen dems etterpå. Var innom studio til venninnen min og knipset litt, og August klarte å sitte helt selv mens hun tok noen av bildene - så morsomt at han begynner å sitte litt!

Nå har jeg strøket bunadskjorter, laget middag, spist og tatt meg en pils mens jeg har gått med sånne baby-foot-sokker på føttene - gleder meg veldig til å se hvor glatte føttene mine kan bli av den behandlingen

Har du uante krefter lenemor???? Vurderer sterkt å få han til en healer eller noe slikt!

ORIGINAL: Actrine

Har du uante krefter lenemor???? Vurderer sterkt å få han til en healer eller noe slikt!

jeg kan jo lukte farger da... men det hjelper kanskje ikke? Samboeren til pappa kjenner en healer som hun kontaktet da søsteren min lå på sykehuset etter en alvorlig ulykke

Moren til en jeg kjenner er også healer..

ORIGINAL: Actrine

Moren til en jeg kjenner er også healer..

ok, da har du så du klarer deg - jeg hadde prøvd, man har jo ingenting å tape

Back
Topp