Innedag med baking :-)

2 Stjerner

Betatt av forumet
Hei og god morgen alle sammen :-) 

Idag er det -16 grader utenfor husveggene, men nydelig vær. Sol fra skyfri himmel! 

Jeg har en plan om å bake litt. Om det blir boller, rundstykker eller noe annet godt er jeg usikker på, men lurer på om dere kan hjelpe meg litt?  Er det noen som vil dele en god bakeoppskrift med meg og sikkert noen andre her inne? :-)
*Håper, håper* ;-)

Jeg har desverre ingen oppskrifter å dele, jeg googler jeg :

Kos dere masse

Gjær og jeg er ikke noe særlig gode venner... 
Så her går det mest i kaker hvis jeg skal bake noe. 

Så koselig med bakedag!
Det har vi her og i dag, jeg og junior har akkurat bakt muffins og skal snart pynte de med melis og nonstop :D
Jeg har desverre ingen god oppskrift å dele da, siden jeg suger på baking så går det mest i 1-2-3 poser her

Google passion for baking..Har prøvd flere av de cupcakes oppskriftene hennes, og de er supergod!

Hehe.. Jeg er heller ikke no "kløpper" på gjær bakst og liker best å lage mat --> god mat med forskjellig prøvelser :-) 
Det ble en vanlig bolledeig med oppskrift fra en bok jeg fant her. Ikke særlig god igrunn og klussa veldig med lunken melk og smelta smør og forskjellig :-/ Men de blir vell gode med noe godt pålegg tenker jeg :-) Minister'n likte de godt da, så da går det vell også ganske greit :-D
emoticon

Så koselig da. Tenkte vi skulle prøve på noe slik imorgen vi også :) Jeg er forøvrig best på 1-2-3 baking, så må se hva jeg har i kjøkkenskuffene

Så gøy med baking, her har me baka skilligsbolla i dag. No lika eg veldig godt å baka diverse, og må innrømma at bollane vart veldig gode
Kan anbefala deg www.detsoteliv.no her e da masse gode oppskrifter på alt innen baking!

Så gøy med baking, her har me baka skilligsbolla i dag. No lika eg veldig godt å baka diverse, og må innrømma at bollane vart veldig gode
Kan anbefala deg www.detsoteliv.no her e da masse gode oppskrifter på alt innen baking!

Tøtto86 skrev:

Supert den skal jeg prøve ut neste gang :-D 

Back
Topp