Inne på generell

jealie28

Gift med forumet
Noen som er aktive der inne?
Må bare si at jeg blir så paff over hvor mange usaklige tråder det er der inne...nå er det ei som har lagt ut bilder av puppene sine, for å få tilbakemelding på om hun bør gjøre noe med de..uff..jeg blir så oppgitt..dette er et forum som heter BABYVERDEN...
Noen som er enig, at det blir litt spesielle tråder der inne noen ganger?[:D]

nope, korfor gidde.
er så sinnnsykt mye rart som foregår på generelt.

ORIGINAL: turteldue

nope, korfor gidde.

Jeg vet...noen ganger så er jeg innom å kikker, kanskje det står noe fornuftig, men det er jo sååå sjeldent...

jeg var innom der igår for å høre om noen visste om søknader til terrasse, men bortsett fra det er jeg sjeldent der[8D][8D]
Foregår virkelig mye rart[8D][8D]

HAHAHAHA! jeg måtte inn se på den tråden!!!
JEEEEEEZEEEEEEES[:'(][:'(][:'(][:'(]
Jeg skjønner ikke at det er mulig!! Jenta må jo være ekstremt oppmerksomhetsyk!
Så tynn og så store pupper syns jeg også er rart men.....
Jaja[8D]

kusinen til gubben er virkelig oppmerksomhet syk... vi får vite om trent alt hun skal via facebook...

og hun oppdaterer statusen sikkert en gang i minuttet...

vi bare venter på at det kommer intime detaljer på statusen fra henne. om livet til hun og mannen...

ORIGINAL: jealie28

ORIGINAL: turteldue

nope, korfor gidde.

Jeg vet...noen ganger så er jeg innom å kikker, kanskje det står noe fornuftig, men det er jo sååå sjeldent...

Så du hadde skrivi til henne[;)][;)]

Det heter jo generell fordi alt handler ikke om bebiser selv om vi er gravide, mødre eller prøvere da[:)]
Greit å ha et forum som dekker det meste og jeg må si det er mye å plukke med seg der også[:)]

Men er jo enig i at akkurat å slenge ut bilde av puppene er ikke noe jeg ville gjort selv hvertfall[8D]

ORIGINAL: My_

Jeg er der inne [:D]. 

Hehe, får ikke du føler deg støtt av mine meninger om det forumet da[;)]
Men jeg må si det er mye rart de prater om der inne..jeg får helt fnatt...
Men det er jo valgfritt, så da er jeg heller her istedet, her er det så koselig så[:)]

Men det er jo valgfritt, så da er jeg heller her istedet, her er det så koselig så[:)]

Men om du ikke har lagt merke til det, så blir det snakket om mye i termin forumene som ikke har noe med gravid eller baby og gjøre også[8|]. Pluss at det finnes mange underforum her inne, så da burde det ikke være noe problem egentlig. Generell er for og snakke om alt mellom himmel og jord. Så tror du har misforstått konseptet

Jeg er sjelden inne og da er jeg bare inne og leser[:)] Skriver aldri[:)] Syns det er et litt skummelt forum jeg for det er mange hissige jenter der inne[:)]

Men om du ikke har lagt merke til det, så blir det snakket om mye i termin forumene som ikke har noe med gravid eller baby og gjøre også[8|]. Pluss at det finnes mange underforum her inne, så da burde det ikke være noe problem egentlig. Generell er for og snakke om alt mellom himmel og jord. Så tror du har misforstått konseptet

Jada, det er mulig jeg har gjort det[:)]
Vi har alle meninger om noe, og min mening om å vise seg frem på den måten, ikke hører hjemme på et forum som babyverden..Puppene sine kan de ha for seg selv, eller på andre steder som de hører hjemme, ikke her inne[;)]
Og det er litt mye "by på seg selv" innlegg på generell...

ORIGINAL: prøverpånummer3

Jeg er sjelden inne og da er jeg bare inne og leser[:)] Skriver aldri[:)] Syns det er et litt skummelt forum jeg for det er mange hissige jenter der inne[:)]

Haha, ja det er det!

ORIGINAL: Curl

generell er generell, og vil folk legge ut puppene sine der(på internett åpent for alle faktisk) for å få oppmerksomhet så får de jo bare gjøre det. JEG trenger jo ikke å lese det. Jeg velger faktisk selv.
Om det er for å få komplimenter eller om de er oppriktig bekymret for om de henger så spiller det jo ikken noen rolle - men jeg ville aldri ha gjort det.
Synes generell er grei å ha jeg, legger ikke noe ut selv der, men hender da jeg svarer i noen tråder. Men ikke i slike som den puppetråden du siktet til.

Har så lite energioverskudd om dagen at jeg gidder ikke bruke energien min på å irritere meg i allefall.
Men du er modig som la ut din frustrasjon, for du var da nødt til å skjønne på forhånd at det kom til å bli "bråk" av det..

Åja...regnet med et hav av tråder i innlegget,og det kom jo...klart de ble provoserte...jeg tråkket jo på de...
Men har ikke noe med modig å gjøre...jeg bare kjente at jeg ble irritert...for hver gang jeg går inn der, så er det èn av 20 tråder som faktisk er intr...
Men men, folk henger jo hvor de vil [:)]

Back
Topp