Inne aktiviteter

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Hva gjør du med barna når der er så dårlig vær at dere ikke kan være ute? Vi prøvde oss ut i dag men junior på 2 år ble blåst over ende av den sterke vinden, så tror vi holder oss inne :) trenger noen gode tips til aktiviteter :) til nå har han "vasket opp" og sett et par episoder av postmann pat, og lekt med noen spill og tegnet. Han har liten eller ingen matlyst for han er litt forkjølet så matlaging tror jeg vi holder oss borte fra i dag :)

Baking,leke med platelina/modelleire, lese bøker, tegne/male, lage hytte, pusle, perle med maxiperler, bygge togbane, sangaktiviteter, spille/ bruke apper på nettbrettet, sønnen synes også støvtørking er moro (enn så lenge:))

Ikke baking da nei. Plastelina kan også være lurt å holde seg unna. Hva med trolldeig?
Leke i badekaret er godt når man er forkjølet.
Male, pusle puslespill, lese bøker, bygge lego...

Lego, male, tegne, lage hytte inne, spille spill, lese, kle seg ut, danse, synge, ha billøp. Ellers så går det mye i hobby ting her hos oss, har en stor kasse med alt mulig så kan lage masse pynt, gaver, kort eller andre ting.

Har vi lite og gjøre på, så slenger jeg ett teppe på gulvet og tømmer duplo utpå! Ligger vi alle mann og bygger:)

Også er spill stor hit!

Min er bare 1,5 år, men vi leser mye, bygger lego, leker teselskap med bamsene, leker på lekekjøkken

Back
Topp