Innbydelse til Dåp

Tusso86

Elsker forumet
*

Ja tenkte på det.. men prøvde å spørre mamma.. men hun visste ikke ka hun ville gjort selv, men ville ikke at jeg skulle bare skrive navna deres, for hun har jo alltid vært mamma for meg.. så da vet jeg ikke hvordan jeg skal skrive det[&:]

ORIGINAL: Sikon

Vi bruker navnene som lille kommer til å bruke på dem, morfar, bestemor, momor, bestefar, tante og onkel osv. Selv om det er vi som inviterer inn så inviterer vi på vegne av lille.

Ok så det virker ikke teit å skrive f.eks Oldemor (når det er min Mormor?) og så hilsen oss?

Vi bruker navnene som lille kommer til å bruke på dem, morfar, bestemor, momor, bestefar, tante og onkel osv. Selv om det er vi som inviterer inn så inviterer vi på vegne av lille.

sign

ORIGINAL: myle

Ok så det virker ikke teit å skrive f.eks Oldemor (når det er min Mormor?) og så hilsen oss?

min farmor blir kjempeglad når vi kaller henne oldemor[:)] skikkelig stolt!

skrev det som de er for den lille her og[:)] Og det tror jeg alle satte pris på.
mamma og pappa elsker å endelig kunne bli kalt mormor og morfar[:D]

Men det er bestilt slike invitasjoner med bilde og der var det ferdig skrevet bakpå. Skal bare fylle inn navna til de vi inviterer. Så da står det at vi har gleden av å invitere......... Med Vennlig Hilsen (Navna til oss foreldre).

Men kan vel allikevel skrive navnene som jenta vår vil bruke...Eller blir det for dumt?

ORIGINAL: myle

Nei alle våre er virkelig stolte når de ser det står tante, onkel, oldemor osv :-)

Ok Tusen takk for god hjelp[;)]

Back
Topp