innbrudd i bilen min i natt

Bejb

Gift med forumet
typa til søstra mi har lånt bilen min,og i natt har noen gjort innbrudd i bilen min på utsiden hos han.
faen altså... heldigvis hadde han tatt av dekslet på cd spilleren min,men høytalere,basskasse, forsterkeren,og noen småtteri er vekk[:(] og vinduet er KNUST!!![:@][:(]

så utrolig kjedelig[&o] Kan ikke folk holde seg unna andre sine ting [:@]Håper du får al igjen på forsikringen..

[:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@]åååå grrrrrr asså... Syns det er så mye bilinnbrudd rundt om her nede jeg[&:][&:] leser statig i TA at det er bilinnbrudd her og der....

Selv opplevd det par ganger der vi bodde før[>:]

ORIGINAL: * supermamma*

så utrolig kjedelig[&o] Kan ikke folk holde seg unna andre sine ting [:@]Håper du får al igjen på forsikringen..

samboer har selvfølgelig ikke innbrudd forsikring på bilen min da.. er en gammel bil så ikke nødvendig sa han her en gang.. angrer nok nå ja

ORIGINAL: Bejb

ORIGINAL: * supermamma*

samboer har selvfølgelig ikke innbrudd forsikring på bilen min da.. er en gammel bil så ikke nødvendig sa han her en gang.. angrer nok nå ja

nei, så utrolig kjedelig..

Back
Topp