Innbrudd i barnehagen

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
I dag når jeg hentet gutten min i barnehagen fikk vi brev om at
noen hadde brutt seg inn i barnehagen, stjålet pc'er der alle bildene av barna ligger..
synes det er utrolig ekkelt at bilder av min gutt er hos en "kanskje" helt fremmed person..[&:]

Usj så ekkelt!!
Jeg har selv opplevd å være en av de første på jobb etter innbrudd! Ikke kjekt å finne barnehagen full av blod og finne ut at kamera og slikt var borte![:'(]

ORIGINAL: LiljaLilly

Uh, ja skjønner godt du syns det er ekkelt [&:]
Var det kun p'n som var tatt? Ingenting annet?

Penger, fotoapparater, bærbare, digitale fotorammer, harddisker og en ekstern hardisk..
så bilder/filmer og dokumenter er i en annen person sine hender.. [&:]

Håper det "bare" er noen som skal tjene litt penger å sletter bildene.........[&:]

Å så ekkelt! Ja, det hadde ikke jeg heller likt! Mobilen min ble stjålet i sommer, og det var bildene av jenten min som badet jeg var klart mest nervøs for å ha på avveie!!!

En barnehage har jo regler for hvilke bilder de kan ta, så sånnsett kan du jo slappe av.. Men skjønner at du syns det er kjipt.. Skulle vært ekstra strenge straffer for slike forbrytelser!

ORIGINAL: Maelle

En barnehage har jo regler for hvilke bilder de kan ta, så sånnsett kan du jo slappe av.. Men skjønner at du syns det er kjipt.. Skulle vært ekstra strenge straffer for slike forbrytelser!

Ja, det er klart.. men uansett, det er veldig mange polske og romenere som har gjort
innbrudd her i det siste å er det de så havner tingene laaangt vekk.. men synes det er værst at det faktisk er store verdier og dokumenter som ingen skal ha tilgang til utenom foreldre og de som jobber der.. men satser på at politiet har rett at de sletter nok alt veldig fort for å få solgt alt![;)]

Back
Topp