Innboforsikring når eg leier

MammatilKevin

Forelsket i forumet
Noen som vet om eg bør ha det når eg leier??[8|]
Kom plutselig på det!!!

Ja.. Huseiers forsikring dekker ikke det.. Han har bare forsikra huset/leiligheta..

Ja - innboet er ditt og ikke utleiers, så det bør du så absolutt.

*biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* og altså!
helsikkens penge sluk!

Noen som vet hvor mye det ligger på i mnd? sånn ca?

Takk for svar!:)

Kommer an på hvor mye du har forsikret for..

ORIGINAL: Hyssamaia!

ORIGINAL: MammatilKevin

*biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip* og altså!
helsikkens penge sluk!

Noen som vet hvor mye det ligger på i mnd? sånn ca?

Takk for svar!:)

jeg har en innboforsikring som dekker en del.. var en del 100 000. og jeg betaler rett over 1000 kr i året. er igjennom DnBnor

Får se både i dnb og i sandnes sparebank..
Har konto hos begge de..

Jeg har forsikret for 306 600 kr og betaler 1113 i året.. Men jeg har autogiro,så det trekkes 1 gang i mnd [:)]

Vi leier og har innbo forsikring.

Det er jeg glad for, for i juni brant huset vårt[&o] Og hadde vi ikke hatt forsikring hadde vi ikke fått igjen en dritt av våre eiendeler. huseiern sto for det andre som ble skadet på selve huset.

forsikret for 2000000 her og betaler 881 i året. det er i gjensidige gjennom min yrkesorganisasjon (finansforbundet)

pass på å velge en forsikring som også sørger for å finne et sted for deg å bo dersom noe skulle skje. kjedelig om det er en sumbegrensing og du plutselig må ordne masse greier selv!

det kan bli dyrt!

Som alle andre skriver, ja, der bør du. Men om du har en del andre forsikringer og tar det månedlig eller i kvartalet så blir det jo max 500 kr ekstra da.

shitt! ska gå til banken i neste uke ja!!

Tusen takk for svar alle sammen!![:D]

Det MÅ man ALLTID ha... Er bare innbo forsikring som dekker innbo...
Vi er forsikret for 800 000, betaler 1300 ca for den i året. Er med andre bare en 100 lapp i mnden...

Du er ikke medlem av Fagforbundet da? De har innboforsikring inkludert i månedsavgiften. Og hvis du er arbeidssøkende medlem, så betaler du kun en liten sum for å beholde innboforsikringen[:D][:D]

Jeg har innboforsikring gjennom Fagforbundet, Og di har ingen økonomsik grense, Dersom det skulle skje noe, Får vi handle alt vi har uten og tenkte på summen. Betaler 277,- i måneden for den, Er litt usikker på om det er noe mere innkludert i den prisen[:D]

JA DET BØR DU!!!!!!!!!!!!!!!!!! og du bør vere forsikret for 200 000kr per person i hussanden din.vet det høres mye ut,men bare tenk over alle småtingene du har som du må ha nytt om det skulle brenne ned. kniver,sokker,hårbørste,glass osv. blir fot penger av det[;)]

En må ha innboforsikring når en leier ja. Jeg betaler 426 kr i året og er da forsikret opp mot 2 500 000. Det er visst halv pris. Det er gjennom NITO (en organisasjon for teknologer og ingeniører). Halv pris fordi jeg er student.

Back
Topp