Jeg nevnte guttenavnet for min bestemor. Nikolaj var greit, men Storm var ikke noe navn, vel nå blir det en jente, men uansett så driter jeg LODDRETT i hva folk mener. Dog den dag vi får en guttunge skal han nå hete Storm Nikolaj, så sant mannen min fremdeles vil ha det da.
Hvis mannen min klarer å forsone seg med Vivel Amalie, så skal det være det. Da driter jeg hva enn de andre sier. Bestemoren min spurte når jeg var hjemme for 2-3 uker siden om Cindy sparket? Jeg bare kikket rart på henne og tenkte at Cindy, DET skal hun ikke hete... (No offence om noen heter det, men jeg forbinder det med hester.. pluss at jeg personlig synes det blir litt for... sukker søtt.. ) Gadd dog ikke si noe, for noen ganger så hvis det er ting som ikke har et navn, så kan hun finne på å bare komme med noen kallenavn, og da er Cindy kanskje noe som hun kunne funnet på å bruke.
Svigersfamilien har ikke blandet seg inn noe særlig. Eneste var ene søs til mannen min som lurte på hva navn vi hadde tenkt, og da sa iaffal jeg hva jeg ønsket, men at det kom an på mannen min. Virket som hun likte det.
Jeg tror egentlig det kommer til å bli mer mas på min side, spesielt min mor - når jeg sier navnet.. MEN, nå har jeg altså søskenbarn som heter Tøri, Sine og Sannah - og de synes jeg nå er MYE 'rarere' enn Vivel Amalie - så jeg gjør nå hva jeg vil. Og det vet hu nå at jeg kommer til å gjøre. Hvis det blir for mye mas, så får jeg heller sjokke henne med rosetattoveringen min, så hu får noe anna å klage over.
hahahahhaha
*fnis* Jeg høres sikkert ut som den pissed off hormonelle gravide fruen nå.. MEN, jeg bare hater virkelig når folk skal blande seg opp i ting jeg mener de ikke har noe som helst med å gjøre! Nemlig. Det er JEG som er gravid, JEG som bærer barnet , og JEG(vi) som skal ha henne hos meg nesten HVER dag i de neste 20 årene, og skal oppdra henne, så da skal jaggu VI ha gleden av å bestemme navn. Nemlig!
*bestemt* ;)