innbilt svangerskap??

lillelise

Elsker forumet
Begynner å lure på om jeg bare er innbilt gravid... at jeg bare har luft i magen...[:D][:)]
Vekta går jo ikke opp[:-]

Ja jeg vet at jeg er heldig der, at det er mange som har gått opp mye... Men syns nå faktisk at det begynner å bli på tide at vekta øker i takt med magen[:D][8|][:D]

Jeg har ikke gått opp noe siden jeg ble gravid, heller ned...
Ikke ta det så tungt! [:D]

jeg har bare gått opp 4,5 kg, men veit at kg kan komme fort påslutten, så feirer ingenting[;)]

sist gikk jeg opp 7,5 kg mellom uke34-35[:o] preeklampsi var på vei for å si d sånn[8D]

For all del, jeg ønsker jo ikke å gå opp i vekt. [:D]

Egentlig skrev jeg det her bare for å vise at jeg er her jeg også[:D][:D][:)] Har vært lite aktiv i det siste, føler meg nesten som en outsider[:D][;)] hehehe

ORIGINAL: lillelise

Begynner å lure på om jeg bare er innbilt gravid... at jeg bare har luft i magen...[:D][:)]
Vekta går jo ikke opp[:-]

Ja jeg vet at jeg er heldig der, at det er mange som har gått opp mye... Men syns nå faktisk at det begynner å bli på tide at vekta øker i takt med magen[:D][8|][:D]

Du er ikke den eneste!! Jeg gikk ned 7 kg i begynnelsen av svangerskapet. Nå har jeg gått opp igjen hele 500 gram liksom [8D]
Og jeg er 28 uker på vei i dag [8D]  Men jeg sier til meg selv at: "bare vent, kiloene kommer"!!

WOW!!!!!! 20 kg? uff..... ja, det er det jeg sier; jeg ØNSKER ikke å gå opp i vekt... og jeg klager ikke....[:o]

Til dere som ikke har gått opp.. Det er nok jeg som har gått opp for oss alle da[:D] hehe.. Jeg er ikke sikker på hvor mye, men det er en del. Men tvil ikke, det kommer vel noen kilo til dere også[:D]

Lucky you [:D][:D][:D][:D][:D]

huff...[:o]
(nu angrer jeg på at jeg startet denne tråden...[&:])

Back
Topp