innbilt svangerskap??

Sha

Forumet er livet
jeg bare lurer! hvordan er det mulig p virkelig tro man er gravid uten å være det!???
man er jo rimelig ofte hos jordmor og lege! og er man ikke gravid så merkes jo det rimelig fort

Man må jo være veldig syk om man skal få det... Og de tror jo virkelig at de er gravide... Men da går de vel ikke til lege eller JM... Bare innbiller seg det...

jojo! men hvem går ikke til lege da!??

Jeg tenker at det er jo mange-mange som er hypokondere her i verden... De innbiller seg at de er syke til et slikt stadie at de får faktiske symptomer de også... [&:]

Det er mulig, men sånne ting blir jo som regel oppdaga ved den første kontrollen. Man får jo ikke positivt svar på hcg-prøven. I verste fall så oppdages det ikke før på ul.

Bikkja mi hadde det[8D]

Vi hadde ei tispe før som fikk det til hver løpetid.. Men det er myyyyye vanligere for dyr å få det enn mennesker. Som det står i linken jeg la ut her så er det veeeldig sjeldent hos mennesker...

hvis man virkelig tror sender jo kroppen ut signaler som blir litt feil. tror man at man har vondt i ryggen eller har andre plager så vil man rett og slett få vondt.

da jeg gikk 3 år uten å bli gravid trodde jeg det var noe galt med meg og jeg ønsket jo så fælt. mensen uteble og jeg trodde jeg var gravid. kvalmen kom og alle anndre symptomer, ømme pupper osv osv, men til slutt kom mensen. slik gikk det leeenge. så kroppen kan gjøre en gal til slutt.

klart noen tilfeller er jo ekstreme da.
noen er rett og slett skada i hue og trenger hjelp.

mye vanligere på dyr i allefall og der hjelper det stort sett bare med sterilisering.

Back
Topp