innbilt svangerskap!?!?!!????!

vrinskeguri

Forelsket i forumet
Jeg sitter her og svetter og ler som jeg griner om en annen...
har noen hørt om innbilt svangerskap på hest???
hoppa mi på 13år nå! var ei trøbblete plagd ekstraver, var som vetrinæren sa når jeg fikk henne, for 7år siden.
flottere kaldblods, med sååå flott beinbygnad hadde han kjeldent sett, men huet hennes er det noe
fullstendig galt med[8D] alt er sin eier lik sa jeg den gang*ler*
joda, jeg endte opp etter mye svette og tårer, med en veldressert ekstraver, som kan brukes i både dressur, sprang, og til sirkustriks!! flotte hesten min[:D] med den sak at hesten er fult og helt avhengiv av meg!!!
er jeg syk, er hun slapp, og nå er jeg gravid! så trur tydlighvis at hun er gravid også!!!
herregud, sprøtt dyr!!! trudde ikke mitt egent syn når jeg gikk inn istallen nå, og så at jurene hennes var hovne, og lakk
melk!!!! (hun har aldri hatt føll, og har ikke vore med noen hingst heller!!) joda, jeg har lagt merke til at hun er feit,
og fikk et innskudd om at hun bærer svangerskapet med meg, siden hun ikke lett blir tykk. og hun oppfører seg
nok så hormonelt ja, til henne og være... men nå ser det virkelig sånn ut! at hun innbiller seg et svangerskap,
eller sånn som vetrinærene og hestefolka sier, hun bærer byrdene med den personen hun elsker så høyt!

jeg har sett mye med hest iløpet av mitt liv, men den der!!! tok kaka!!! *ler* søte rare hesten min[:D]

bilde tatt i fjor sommer...

ORIGINAL: Monica®

Hahahahhahaa! Heeeeeeeeeerlig!! [:D]

Trodde det bare gjaldt mennesker jeg [8D][8D] Utrolig! *le*

innbilt svangerskap forekommer ofte blandt hund og katt! men hest!?!?!? *ler*

innbilt svangerskap er fult mulig på hest ja! min hest fikk det konstentert av dyrelege i 2005, da var det ett liiite føll på stallen, og buska hun satt igang og produsere melk, og hun ble fylt i vommen, slimmete i slimhinnene der ja, hoven der, så hun fikk skikklig hormon forstyrrelse! 2 mnd etter første melkedråpen, fant hun ut at sjit, jeg er ikke drektig likvel! hehe

meen, når jeg ble gravid i oktober, da begynte hun og produsere melk igjen! var kun melk som kom da, og hun skal hele tiden ha hodet sitt inn til magen min og lytte på den!

dyr skjønner mer en vi aner!

cayara!

joda, hørt mangen tilfeller av hester så produserer melk når de ser andre føll OSV! hadde ei varmblodshoppe
som var sånn før.
det så er det merklige hesten min har ALDRI reagert på svangerskap og føll før.
hun fikk tildenser sist jeg gikk gravid, og nå igjen...
men hun reagerer ikke på andre mennesker eller dyr, kun på meg[8D]
men nå har jo hesten min alltid vore litt orginal da!*ler*

Så morsomt!!! Disse dyrene er bare helt herlige altså!!! Er kjemperedd for hester, men synes jo de er søte for det!!

lill
typen er også LIVREDD! hest, men han liker mine da*ler*
ikke så rat med alle de rare påfunnene de kan finne på[:D]

Åh, så fin hest du har[:)] *Savner hestene mine..*[:(]

Tror hester skjønner mye mer enn vi tror jeg.
Var å red på den vanligvis meget stressa hesten til ei venninne i starten av svangerskapet, og hun gikk sååååå tregt. Skikkelig passet på, nekta og trave nesten[:D]

Har hørt om innbilt svangerskap hos hopper som enten har mistet tidlig, eller går med andre føll.. men aldri påvirket av eieren!! haha, ganske morsomt da[;)]

Back
Topp