Jeg trenger råd. Jeg sliter med innbilt svangerskap. Dette har kroppen en stygg tendens å gjøre. Og vet ikke hvordan jeg kan få kontroll på den igjen. Jeg har tatt graviditetstester som er negativ, men likevel fortsetter kroppen å sende ut signaler om at jeg er gravid. Jeg kjenner tilogmed spark liksom. Vi har heller ikke hatt oss noe siden i februar, starten av mars. Og tror vi bommet på tiden den gangen. Sist jeg tror vi kanskje traff, var vell i januar. Og det er jo ganske lenge siden. Har tatt 2 graviditetstester etter det. Og jeg hadde TR sist i slutten av februar, en uke forsinket, men uten letrosol eller andre hjelpemiddler. Har ligget unna babyverden for at jeg ikke skal stresse med dette. Men likevel så blir jeg ikke kvitt symptomene og kroppen skjønner ikke at jeg ikke er gravid. Om jeg husker helt rett i forhold til mine notater og sånt, så har vi ikke hatt oss noe etter februar, så sjansen for å bli gravid etter det, er jo umulig. Men TR forsvant i mars og jeg er nå 54 dager på overtid med TR. Og skulle egentlig hatt EL i går. Vet ikke om man kan få en følelse av spark og bevegelse under EL, men føler kroppen er så rar at EL trolig uteble bare fordi den er innbilt svanger. Og at jeg må få skikk på det. Noen som har råd i forhold til innbilt svangerskap som kan hjelpe meg?