maltesers
Forumet er livet
Ei venninne av meg trodde plutselig hu kunne være gravid. Formen var dårlig og til og med kjæresten hennes hadde merka at hu hadde forandra seg! De kjøpte en test, men den viste seg å være negativ! Den natta spydde hun hele tida, og formen var skikkelig ille! Hu ringte legen og der fikk hu beskjed "du høres jo gravid ut du". Hu fortalte at hu hadde tatt en test, men legen ville ikke utelukke noenting, så hu skulle komme dit noen dager seinere!
Jeg pratet med henne etter hu var hos legen og hu var vel mer eller mindre i sjokk. "du er ikke gravid" fikk hu beskjed om. Hu følte seg 10 kg lettere, for hu visste at et barn ikke passa heeelt inn sånn ting er nå!
"men du er liksom gravid". javel?? Kroppen hennes tror hu er 4 mnd på vei! Derfor har hu vært dårlig den siste perioden, og hu har også merket forandring på puppene!!
Hu har til og med sagt til meg at hu føler at det er noe som lever inne i henne, men jeg har bare avfeid det og sagt at hvis hu var gravid var det uansett for tidlig å kjenne noe!
Er det noen som har hørt om noen i samme situasjon??
Jeg pratet med henne etter hu var hos legen og hu var vel mer eller mindre i sjokk. "du er ikke gravid" fikk hu beskjed om. Hu følte seg 10 kg lettere, for hu visste at et barn ikke passa heeelt inn sånn ting er nå!
"men du er liksom gravid". javel?? Kroppen hennes tror hu er 4 mnd på vei! Derfor har hu vært dårlig den siste perioden, og hu har også merket forandring på puppene!!
Hu har til og med sagt til meg at hu føler at det er noe som lever inne i henne, men jeg har bare avfeid det og sagt at hvis hu var gravid var det uansett for tidlig å kjenne noe!
Er det noen som har hørt om noen i samme situasjon??