Innbilt svangerskap!?

maltesers

Forumet er livet
Ei venninne av meg trodde plutselig hu kunne være gravid. Formen var dårlig og til og med kjæresten hennes hadde merka at hu hadde forandra seg! De kjøpte en test, men den viste seg å være negativ! Den natta spydde hun hele tida, og formen var skikkelig ille! Hu ringte legen og der fikk hu beskjed "du høres jo gravid ut du". Hu fortalte at hu hadde tatt en test, men legen ville ikke utelukke noenting, så hu skulle komme dit noen dager seinere!

Jeg pratet med henne etter hu var hos legen og hu var vel mer eller mindre i sjokk. "du er ikke gravid" fikk hu beskjed om. Hu følte seg 10 kg lettere, for hu visste at et barn ikke passa heeelt inn sånn ting er nå!
"men du er liksom gravid". javel?? Kroppen hennes tror hu er 4 mnd på vei! Derfor har hu vært dårlig den siste perioden, og hu har også merket forandring på puppene!!
Hu har til og med sagt til meg at hu føler at det er noe som lever inne i henne, men jeg har bare avfeid det og sagt at hvis hu var gravid var det uansett for tidlig å kjenne noe!

Er det noen som har hørt om noen i samme situasjon??

Hu har til og med sagt til meg at hu føler at det er noe som lever inne i henne, men jeg har bare avfeid det og sagt at hvis hu var gravid var det uansett for tidlig å kjenne noe!

Høres creepy ut spør du meg [&:] men ja man kan få innbilt svangerskap, men åssen det funker vet jeg ikke..

Stakkars jente, må være helt forferdelig for henne...[:o]
Har ikke hørt om det før, men har hørt om menn som får det når kone/samboer går gravid, he he[;)][8D]

ja det har jeg faktisk hørt om, tanta mi opplevde dette, men det var fordi ønsket var så stort da. Det er faktisk mer normalt en man skulle tro, og hun skal absolutt ikke føle noe galt på dette, bare bra hun fant ut hva det var

Hu er rimelig fortvila! Og legen kunne ikke fortelle når det gikk over heller!! Så detta er ikke noe allright!

ORIGINAL: maltesers

Hu er rimelig fortvila! Og legen kunne ikke fortelle når det gikk over heller!! Så detta er ikke noe allright!

vet du, kanskje teit å si det, men er det ikke litt godt for henne også da, at det var bare det som gjorde at hun følte seg dårlig så lenge. Kunne jo vært så mye verre. Og det vil jo gå over med tiden

joda, men hu føler seg helt rar! Skjønner jo det!

Men jeg lurer på hva som skjer framover nå da. Legen sa det kunne gå over hvis det plutselig skjer noe i livet hennes!
Tenk hvis hu går i 9 mnd da![>:][>:]

Har faktisk hørt om det jeg også, men tror det skjer ganske sjeldent..

Og da har det vært som Fru Stina sier, at ønsket har vært så høyt.. rare greier..

Håper "symptomene" gir seg snart da, for må være skikkelig slitsomt å ha det sånn når man ikke er gravid[&:]

Back
Topp