Innbilt svangerskap..?oppdatert

wanna.be.a.mum

Glad i forumet
Har fulgt med på forumet et par uker, uten å kastet meg på "bli kjent bølgen". Jeg har gjort det 4 ganger før, men har måttet "rykket tilbake til start". Nå er jeg 4-5 dager over ikm, men ingen tr..og 3 negative tester. Siste tok jeg i dag tidlig.

Jeg er forferdelig trøtt, rød i kinnene og litt ømme bryst. Har vært kvalm nå og da i nesten to uker, særlig om morningene.

Jeg er sikker på at jeg er gravid. Om ikke tr kommer snart er jeg redd jeg får et innbilt svangerskap. Da får dere det artig med meg her inne[:D] Jeg merker nok ikke når jeg "bikker over". Haha.

[hr]

Mensen/SA(?) kom en uke etter ikm. Rykker tilbake til start. Lykke til alle sammen her inne!! Håper jeg kommer i mars-forumet,da kommer jeg til å snike meg inn her å følge med dere! Stor klem!

Velkommern får du være.
Litt merkelig det med testene dine, men vi får håpe at det ikke er inbildt da.[:)]

Det høyres utruleg fælt ut, å ha det på denne måten. Får håpe du får eit svar snart[:)][:)]

Eni med de ovenfor,, hørtes ikke noe særlig ut å ha det slikt. Håper du får et svar snart.

Takker for svar! Det hadde gjort meg utrolig lykkelig. Jeg lever i håpet helt til tr kommer evt. Håper den holder seg inna i helger, og at jeg får positiv test på mandag morgen. Skal til legen på mandag pga en skade jeg pådro meg, så da får hun ta en uderlivsundersøkelse å se om livmortappet er lukket. Er den åpen så får jeg vel innse at det ikkje ble min tur.

God natt alle herlige jenter her inne!  Det er et skikkelig koselig og lærerik forum. Om jeg er gravid flytter jeg inn hit for godt å lager enda mer liv og røre enn her allerede er!

Back
Topp