KajaSH Glad i forumet 23 Okt 2013 #1 I går kveld var eg kvalm, og nå fikk jeg litt dårlig mage (diaré) så skulle nesten tro noe er på gang! hahaha! Var sånn siste gangene også, men da mistet jeg så håper jeg er gravid men at dette ikke blir til "miste" tegna mine! Sent from my iPhone using BV Forum
I går kveld var eg kvalm, og nå fikk jeg litt dårlig mage (diaré) så skulle nesten tro noe er på gang! hahaha! Var sånn siste gangene også, men da mistet jeg så håper jeg er gravid men at dette ikke blir til "miste" tegna mine! Sent from my iPhone using BV Forum
KajaSH Glad i forumet 23 Okt 2013 #3 Tuppeline skrev: Speinnanes Har du tatt en test? Klikk for å utvide … Nei.. Hadde utskraping 4 oktober, så sannsynligheten er rimelig liten! Sent from my iPhone using BV Forum
Tuppeline skrev: Speinnanes Har du tatt en test? Klikk for å utvide … Nei.. Hadde utskraping 4 oktober, så sannsynligheten er rimelig liten! Sent from my iPhone using BV Forum
123Kjør! Forumet er livet Oktoberskatter 2014 23 Okt 2013 #4 Krysser fingene for deg Sent from my iPhone using BV Forum
Karolili Forelsket i forumet Mailykke <3 23 Okt 2013 #5 Heia heia! Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
KajaSH Glad i forumet 23 Okt 2013 #6 Er sååå lenge til 15 november!! Sent from my iPhone using BV Forum