Innbillt svangerskap

tullmusa

Forumet er livet
Syke greier som foregår i hodet på en som prøver å bli gravid. Er selv bare like over EL og jeg leter etter symptomer! Like før jeg henter fram en dukke jeg kan dulle med! Føler meg som en hund som nettopp har hatt løpetid! Har et fantomfrø i magen!

[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]

Hva er det med oss prøvere?? Samboere, gubber og kjærester må jo bli sprø av oss![:D]
 
Hei tullemusa[:)]

Ja, du kan så si!! Det er 1 og en halv uke siden jeg hadde eggløsning, og selv om vi tenkte vi sku vente en mnd før vi prøvde, så blei det ikke helt sånn.... Var litt uforsiktige, men vi tenkte at det gjør jo ingenting!!!
Jeg sitter og kjenner etter som bare det jeg å. Synes jeg er kvalm, ømme bryster osv... Det går litt "innpå" en, he he...

Lykke til da[;)]
 
Visste liksom ikke om jeg passet inn på juli-prøvere.. har IKM ca 10. august, så jeg kaster meg på der når den kommer tror jeg.. [:)]

Nei, syke greier. Regner med jeg blir "morgenkvalm" om ikke så lenge![&:] Vi tar det også som det kommer, men det er sant, man tenker masse på det alikevel! hehe
 
He he. Nei du er nok ikke den eneste som føler det slik. Tror jeg er så opptatt med å kjenne etter tegnene at jeg klarer å kjenne at de er der. HAr mistanke om at jeg kan være gravid hver måned jeg. Men det har ikke skjedd enda!!!
 
Back
Topp