Innafor med MME for et par måltider mens mor er på julebord..?

hvitveis11

Andre møte med forumet
Fullammer jenta mi på 4 mnd, og er invitert på julebord når hun er 4,5 mnd.. Synes det er litt vanskelig å få pumpa, men skal ha til et par flaskemåltider i fryser for én natt. Men vil prøve å la noen andre ta henne en natt hvor jeg også er hjemme først, for å være sikker på at det går fint. Men er det da greit at hun får litt mme på prøvenatta..? Eller er det veldig fyfy..? :s

Jeg tror jeg heller vill prøvd å pumpe opp et lite lager, da babyen har det best med morsmelk hvis den fullammes (og ikke fått mme før).
Mme og morsmelk smaker ikke likt, og flere babyer som fullammes, liker ikke smaken på mme.

Jeg ville nok, som nevnt over her, sjekket at baby tar flaske (evt mme) først :)
Lykke til =)

Her testet vi litt mme på dagtid for å se om han likte det og reagerte på det. Det gikk veldig fint. Han er 3mnd. Tenker det er greit å teste alt nytt når du kan se hvordan han reagerer! Jeg synes det er greit å ha som kriseløsning når jeg skal begynne å våge meg litt ut på ting :) ikke lett å vite hvor mye han drikker når man aldri får målt :p

Back
Topp