inn på sykehuset....

søvnlø

Betatt av forumet
..... i går for å se om junior hadde snudd seg. Men nei, låg i fotleie faktisk. Så sa blir det forsøkt snuing på mandag, og skulle ikke det gå (er da 38 uker) så blir jeg satt opp på p.ks. uken deretter. vet det er best med en vanlig fødsel, har tross alt gjort det 4 ganger alt. Men jeg håper litt på ks denne gangen, for da får jeg en dato å forholde meg til. Og alt blir så mye enklere. Blir enklere å planlegge barnevakt og alt rundt det. Blir enklere for gubben når det kommer til jobb. I disse sommer tider er det ikke bare bare når alle er på ferie, eller jobb... og siden vi må til nabo byen for å føde så er det litt ekstra stress :-(

Så du slipper å føde i sete?:) er så glad for at det ordner seg for deg. Siden du helst ikke ville føde i sete. Krysser fingrene for at snuingen blir vellykket:) masse lykke til

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Får ikke føde i fotleie, og nekter å føde i sete. Og fikk heldigvis medhold på det uten å måtte krangle med legene i og med at det var et stykke å kjøre for å komme til sykehuset og har 2 kjappe fødsler bak meg. Så er veldig glad for det. De ville gjøre et forsøk på å snu, men innerst inne så håper jeg at de ikke får det til da jeg kunna tenkt meg en dato å forholde meg til. Vet det høres teit ut. Men slik er det no bare. ;p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for deg:) skjønner godt det hadde vært deilig med en dato å forholde seg til! Masse lykke til:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp