Inn på kontroll på føden.

Jeg har vært inne 3 ganger allerede. Kommer det mer nå starter dem med medisiner for lungemodning. Har også lekket fostervann og hatt blødninger. Å livmorhalsen min er på 1,8. Men er på kontroll 3 ganger i uken nå. Men medisiner har hjulpet for meg også når kynnere har vært ofte å regelmessige.

Det går nok bra skal du se :-) dem har så mye dem kan gjør å gi for å stoppe det om noe skjer. Så vill du nok få nøyere oppfølging fremover. Lykke til videre :-)

Har sagt det før og sier det igjen, hvor ille skal det egentlig være for deg stakkars?? Alt hva du har slitt for å bli gravid, hypermesis, flere andre saker jeg ikke husker i farta, og dette? Herregud. Må passe på så du ikke får deg en knekk..

Så bra riene stoppet!:) må du inn igjen på kontroll?

Takk alle sammen! :-) Ja, må inn om en uke på kontroll. Men fått beskjed å komme tilbake for den minste lille ting :) så nå satser vi på at alt holder seg i ro, så man bare kan prøve å slappe av de siste ukene ♡
Så bra de passer godt på deg :) ❤️ krysser alle fingrer for at det er leeeenge til noe skjer igjen :)

Back
Topp