inn igjen!

tretroll

Forumet er livet
VIP
Da reiser jeg inn igjen på sykehuset for ny sjekk etter i går... Håper prøvene er fine og at jeg kan ruge noen uker igjen:)

Men som den gode tobarnsmamma jeg er, må jeg bare pakke en badebag og nister, kjøre mann og barn i badeland først:-) Så kan jeg hente den evt joine dem etterpå... sa noen slappe av????

Lykke til :)
Slappe av, hva er det :p men det er viktig å hvile seg og :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Hviler aller best når jeg ser at familien min koser seg og har det bra, feks blir jeg mindre sliten av å sitte på en stol i badeland og se passe tøy mens de bader, trøste litt, distribuere vann og mat, bade litt rolig etc, enn å ligge hjemme og tenke på at det er stress for mannen min å være der alene med dem, vite at barna helst vil ha meg der ... Er så heldig at jeg får energi av barna mine!!!

Får håpe du kan reise etter de da, og at alt ser fint ut når du er på kontroll :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Hviler aller best når jeg ser at familien min koser seg og har det bra, feks blir jeg mindre sliten av å sitte på en stol i badeland og se passe tøy mens de bader, trøste litt, distribuere vann og mat, bade litt rolig etc, enn å ligge hjemme og tenke på at det er stress for mannen min å være der alene med dem, vite at barna helst vil ha meg der ... Er så heldig at jeg får energi av barna mine!!!

skjønner deg så godt ;) har det litt på samme måte. Blir gal av å sitte hjemme. Og som du sier at annan og barn koser seg ute mens jeg sitter hjemme og kjenner etter om jeg har vondt noe sted :p men det er viktig å slappe av og ja ;) som i legge seg meg og koble helt av- gjerne sove.

Høres ut som en plan :)

Alle prøver var fine, jeg fikk reise hjem-og dro rett i badelandet med mine fine. Satt bare og så på og nøyt sola:-) så ringte de til og med fra føden for å sjekke at alt var bra og at jeg hadde lav terskel for å ta kontakt. Nå skal jeg ha en laaaat kveld hjemme:-)

Det var flott :D

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp