Inn i tåkeheimen

Nimas

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hvordan går det med ammingen damer? Her hos oss går det veldig bra, men ammetåka har jo meldt seg også. Noen som har gode historier der ammetåka har trøbla det litt til ?

Her sendte jeg pappa til dyrebutikken for å kjøpe hundefor. Instruksjonen var å kjøpe en sekk med merket britax. Det merket hadde de ikke så han kom hjem med ett dyrere merke. Det demret jo for meg i ettertid at Britax er merket på bilstolen vår og hundeforet heter Britcare, men dette har jeg ikke snakket høyt om selvfølgelig.
 
Hehe :)
Merker selv ikke så mye til ammetåka, heldigvis ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vel kommer kjapt med ett annet eksempel : Var meningen å poste denne i juliforumet der jeg hører til, men oppdaget ikke at jeg har brukt tiden min på formiddagen her inne på juni o_O
 
Haha, herlig! Ammetåka er veldig gjeldende her også, men har ikke så mange gode historier. Er mest sånne glemme avtaler og ting, føler meg ganske frekk til tider. Veit ikke om alle tror på at ammetåka er en reel greie, men men...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg glemmer ALT! Husker ingenting, til vanlig har jeg omtrent klisterhjerne...

Her en dag parkerte jeg bilen og gikk ut, før jeg kom på at det kanskje var lurt å stoppe motoren å ta med nøklene


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Synes jeg hadde verre ammetåke med førstemann, men det er allikevel irriterendet at jeg stadig vekk glemmer lommeboka mi igjen hjemme når vi skal ut, og i bilen/i carporten ved siden av postkassa/på biltaket når vi har parkert hjemme :p
 
Back
Topp