Inn i "dronningsperioden"- 2.trimester

Novemberhåpet

Flørter med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er det flere her inne som begynner å kjenne på at symptomene som man hadde i starten av svangerskapet nå begynner å gi seg? Jeg har helt fram til nå hatt vannvittig lite energi, og har stort sett benyttet enhver anledning til å sove. Men nå kan jeg hive meg rundt med rundtvask i huset etter en lang dag på jobb, uten problemer... Er jo på en måte godt å kjenne at kroppen er med igjen, men litt skummelt også, med tanke på at jeg egentlig ikke føler meg gravid mer... Men de sier jo at 2.trimester er "dronningperioden", hvor startsymptomene avtar, og man kan nyte det å være gravid, før man blir stor og tung i 3.trimester :P Flere som har det slik for tiden?

Du er nok ikke alene om å føle det slik :-) mye bedre energi, men trenger enkelte dager å legge meg ned :-) men stooor forandring ja :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mye mer energi her også, men ikke på topp enda. Men så sliter jeg meg gjennom krystallsyke stadig vekk også, pluss endel psykisk stress og angst, så er vanskelig å vite hvor energien skulle kunne vært helt egentlig ; p Har i alle fall mindre symptomer nå enn i første trimester, og puppene er ca halvparten så vonde nå. Men så kjenner jeg spark og kynnere nå da, så det er jo på en måte byttet ut med litt "bedre symptomer" : p

Mye mer energi her også, men ikke på topp enda. Men så sliter jeg meg gjennom krystallsyke stadig vekk også, pluss endel psykisk stress og angst, så er vanskelig å vite hvor energien skulle kunne vært helt egentlig ; p Har i alle fall mindre symptomer nå enn i første trimester, og puppene er ca halvparten så vonde nå. Men så kjenner jeg spark og kynnere nå da, så det er jo på en måte byttet ut med litt "bedre symptomer" : p

Oi, kjenner du spark allerede? når har du termin da?

Oi, kjenner du spark allerede? når har du termin da?

Ja :) Kjente først 14+2, er 16+1 nå (på dagen like langt som da jeg kjente med første), og de tre siste dagene har jeg kjent hver dag og flere ganger om dagen, skikkelig tydelige dult : ) Har termin den 6.Nov i forhold til mens ; )

Energien har kommet litt tilbake her å, men er ikke helt bra ennå! Sliter litt med svimmelhet og kvalme når jeg blir veldig sliten :( kjenner også dult/ spark hver dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har litt mer energi nå :) men har ebdrl andre plaget. Blodtrykksfall f eks og kvalmegufs som går fort over igjen når jeg spiser

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, er ikke kvalm lenger, men må passe på at det ikke går for lang tid mellom hvert måltid. Ellers er litt energi på vei tilbake, men jeg føler det varierer fra dag til dag. I går sov jeg ikke på ettermiddagen, men i dag er jeg så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Blir nok en god lur i ettermiddag!

Ellers er magen begynt å poppe frem, herlig :) er 15+1 i dag.

Her kommer energien seg sakte men sikkert, men sliter enda med dårlig matlyst.

Har nok mer engergi i løpet av dagen, men enda trøtt tidlig på kvelden....

Har begynt så smått å gi seg med kvalme og oppkast her, men hormonene er blitt helt på trynet de siste ukene. Sliter mye med humørsvingninger. Har ingen kontroll over dem, og er faktisk noe av det verste jeg har vært med på. Føler for å grine hele dagen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen som har det på samme måte?

Back
Topp