Inn i 6. mnd med kolikk..

tsktsk

Blir kjent med forumet
Jah. Litt frustrert her..
Lille tuppa mi har så mye vondt. Skriker og skriker. Født (1 mnd for tidlig) 27. Mars, og omtrent fra dag 1 (har jeg blitt fortalt, jeg husker ikke...) har hun grått og grått, magevondt og lite søvn. Hun våkner hver time natten igjennom med vondt i magen. Roer seg heldigvis fortere nå enn for litt siden. Vi trenger heller ikke triller natta lang lengre heller, så det er jo fremgang. Og hun har endelig begynt å smile og gi bedre kontakt på dagtid, fine stunder gjør de tunge litt lettere å komme seg igjennom.
Det er så innmari vondt å se henne sånn, og så innmari slitsomt å aaaldri ha overskudd til mer enn det mest nødvendige.

Vet ikke helt hva jeg ville med å skrive dette. Lufte meg litt bare kanskje[emoji29]

Du har min dypeste sympati.. Her hadde eldstejenta til mannen kolikk i 8 mnd., og det vet jeg var vanvittig slitsomt. Jeg skal ikke komme med gode råd- jeg regner med det meste er prøvd. Vær flink til å ta i mot avlastning når det er mulig, så du får luftet hodet innimellom.. Klemmer til deg!

To venninner av meg hadde det også slik. Begge deres sluttet ved 5,5 mnd. Håper det blir slik for deg også[emoji173]️stoor klem til deg [emoji173]️

Takk for klemmer og gode ord!![emoji173]️
Nå kan det se ut som vi får diagnose på både stramt/kort tungebånd og stille refluks! Oppdaget ved en tilfeldighet egentlig[emoji30] Men da er det kanskje håp om at lille kan få hjelp og ikke lenger ha så mye vondt [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp