Inn her SKAL jeg!!

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
6pp, (2 SA) er jeg kommet til.
Har vel i grunn 2 sjanser. Er etter mine beregninger 4dpo. Hadde en SA i oktober og hcg hang igjen veldig lenge så el testene har vært positive i 2mnd. Men pleier ha el på CD12-13, og etter CD14 har den vært negativ.
Får isåfall termin 1 september. Og om det ikke har klaffet og tr kommer til rett tid vil jeg rekke termin i slutten av september. Så september 2014 SKAL jeg bli mamma igjen!!

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Hehehe jeg og VIL så gjerne inn i sept gruppen.... Misten nå i nov selv, ikke fått mens enda, så har null kontroll over kroppen... Bestilte billig tester til el og g i går.. Så jeg får litt kontroll :p
Hva betyr CD? Er rimelig ny i alt som er av forkortelser...
 
Krysser fingra for deg :)
jeg vil også inn her! Oppdaget ma for fire uker siden.. tre uker siden utskraping, og nå er jeg gaaanske sikker på at jeg har eggløsning da jeg har merka meg flere tegn på det.
Graviditetstesten har blitt nesten helt usynlig, og eggløsningstesten er positiv. Men det kan være siste rest av hcg som gir utslag der da.. men jeg kjenner kroppen min, og er rimelig sikker på eggløsning nå :)
september er en fin måned vel..
Håper vi får det til :) :)
 
Sept er en koselig mnd, så det kan bli veldig bra :) Håper vi alle kan få en skikkelig gledelig nyhet snart, hadde blitt julegaven sin det :):):)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har tenkt meg inn hit jeg og :D Driver med tanke overføring i disse dager :p
 
Hehehe jeg og VIL så gjerne inn i sept gruppen.... Misten nå i nov selv, ikke fått mens enda, så har null kontroll over kroppen... Bestilte billig tester til el og g i går.. Så jeg får litt kontroll :p
Hva betyr CD? Er rimelig ny i alt som er av forkortelser...
CD er syklusdag (bare på engelsk) :)


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Inn hit vil jeg også! Eggløsning tidligere denne uken, men mannen måtte reise bort, så jeg tror ikke det klaffet.. Men håper, det gjør jeg.. Teste om ei ukes tid:)
 
Om jeg skal komme hit må det bli på neste pp med termin rundt 24 september. Tr kom plutselig idag uten noe særlig forvarsel på CD21, 9dpo. Altså altfor tidlig. Men når hun likevel skulle komme er det greit hun kommer for tidlig så kommer el i neste pp fortere :)


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Håper jeg også, men ser svært dårlig ut.
Ønsker dere alle masse lykke til :D :)
 
6pp, (2 SA) er jeg kommet til.
Har vel i grunn 2 sjanser. Er etter mine beregninger 4dpo. Hadde en SA i oktober og hcg hang igjen veldig lenge så el testene har vært positive i 2mnd. Men pleier ha el på CD12-13, og etter CD14 har den vært negativ.
Får isåfall termin 1 september. Og om det ikke har klaffet og tr kommer til rett tid vil jeg rekke termin i slutten av september. Så september 2014 SKAL jeg bli mamma igjen!!

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Lykke til! Håper det klaffer denne gangen eller i alle fall neste gang så du holder deg her inne! :)
Når blir ikm/testedato for deg?

Lykke til alle andre i denne tråden også! Måtte det bli vidunderlige førjulsgaver på oss alle som dukker opp i september 2014!:D
 
Lykke til! Håper det klaffer denne gangen eller i alle fall neste gang så du holder deg her inne! :)
Når blir ikm/testedato for deg?

Lykke til alle andre i denne tråden også! Måtte det bli vidunderlige førjulsgaver på oss alle som dukker opp i september 2014!:D
Tanta kom på søndag så er nå på CD5. Venter EL ca 27.12 og IKM 9 januar. Gjett at det skal humpes i jula og romjula :p
Om det klaffer blir termin ca 24 september.


Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
 
Hehe, blir koselig jul og romjul det ja ! :p Masse lykke til !!! Håper det klaffer slik at du havner her inne ! Testet selv negativ idag, men er jo ikke sikker på noenting med denne syklusen, så får bare fortsette å vente noen dager før jeg tester igjen til det skjer noe på testen eller at tr kommer. Har i alle fall noen "symptomer" som minner om sist gang. Da testet jeg positivt en uke etter ikm, og er nå tre dager over det jeg tror er ikm, så vi får bare vente å se. Men har mistet litt håpet likevel, og ønsker tr velkommen om hun ønsker slik at vi får hoppe inn i en skikkelig pp.
 
Back
Topp