Inn å opperer i dag

camjul

Elsker forumet
Ja i dag er dagen da jeg skal inn og korrigere nedentil etter fødselen i desember 08. Har ventet i snart to år på at de skal fikse på arrene som kom etter syingen(ja jeg revnet veldig) kjenner jeg gruer meg masse, selv om det er et enkelt inngrep er det alikevell et inngrep og i intimsonen.

Skjønner at du gruer deg. Det hadde jeg også gjort...
Masse lykke til...
Det går så bra skal du se..

Det kommer til å hå bra camjul [:)]

Takk blir iallfall godt og få det gjordt, gruer meg mest til sprøyter og narkose

Lykketil..

Det er lov å ikke svare altså.
Men ble du VELDIG forandret nedetil??
Jeg og ble klippet nedentil første fødsel og føler meg ikke vel i det HELE tatt..
(Ser helt forferdelig ut)

Men jeg har fått beskjed om at det ikke er noe å gjøre!?)

Stingene mine gikk opp igjen så jeg har en flik som driver å henger..[:'(]

Sorry detaljer!

Har lyst å få gjort noe med det jeg også!!

ORIGINAL: Auliana

1100: Jeg er også litt fillete etter siste fødsel....tok det opp med gynekolog som sa at hvis det ikke gjorde vondt så frarådet hun meg til å gjøre noe med det pga av arrveevet kan bli hardere og skape smerter...ta en tur til gyn, få en vurdering er mitt råd.

Skjønner hvodan det føles...jeg fikk nærmest sjokk da jeg kjente på meg selv nedentil flere mnd etter fødsel...Men nå er det likssom slik og jeg merker ikke noe til det.

har ikke noen plager i det hele tatt.
Er bare utseende..
Men som du sier. Så er det ikke så ofte at jeg tar en titt [8D]

Og for mannen har det ikke hatt noen påvirkning eller, hvis du skjønner hehe!

Er gynekolog som har sagt at det ikke kan gjøres noe med .. Så er nok som du sier, at det er best å la være!

Lykke til i dag. Skjønner godt at du gruer deg, men det går nok kjempebra [:D]

Nå er det vel gjort, men ønsker lykke til!
Du blir nok finfin igjen om litt!

lykke til . sender deg en god varm klem og dette går nok kjempe fint[:)]

ORIGINAL: 1100

Lykketil..

Det er lov å ikke svare altså.
Men ble du VELDIG forandret nedetil??
Jeg og ble klippet nedentil første fødsel og føler meg ikke vel i det HELE tatt..
(Ser helt forferdelig ut)

Men jeg har fått beskjed om at det ikke er noe å gjøre!?)

Stingene mine gikk opp igjen så jeg har en flik som driver å henger..[:'(]

Sorry detaljer!

Har lyst å få gjort noe med det jeg også!!

Hei jeg hadde fliker som hang ned og var i veien under samleie og vondt når bukser gnager og når vi hadde sex.
Tok kontakt med lege og da gikk det 3 mnd så ble jeg opprert.
gikk veldig fort, men har vondt nå men må regne med det. sydde 4 sting 2 inni og 2 utenfor

takk alle sammen. nå er det over og det er vondt ikke så vondt som fødsel men ikke godt har inntatt sofaen. men blør litt mye så om det ikke ga seg må jeg inn igjen

God bedring...håper du slutter å blø så du slipper inn igjen.

Back
Topp