INGENTING smaker godt i dag

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Middagen i dag smakte rett og slett helt forferdelig :( Vi bestilte pizza i dag så vi kunne kose oss litt. Men fysj så fælt det smakte.
Gubben og ungene heiv i seg, mens jeg klarte å få trykket i meg 1 1/2 stykke bare for at jeg måtte få i meg litt mat.

Alt jeg putter i munnen virker det som smaker grusomt i dag :(

Har vært sånn i noen dager nå, sliter serriøst med å spise :(

Jordbær og vannmelon funker som regel litt. Men man blir jo ikke mett av det liksom :(

Har vært sånn i noen dager nå, sliter serriøst med å spise :(

Jordbær og vannmelon funker som regel litt. Men man blir jo ikke mett av det liksom :(
wæææ ikke si noen dager da :O Hjelpes. Vil spise mat som smaker noe :P

wæææ ikke si noen dager da :O Hjelpes. Vil spise mat som smaker noe :P
Jeg er bare uheldig, haha! Men klarer du å øke apetitten med noe så kan det hende at du greier å få i deg noe mat også. Krysser fingrene for at det går :)

Jeg er bare uheldig, haha! Men klarer du å øke apetitten med noe så kan det hende at du greier å få i deg noe mat også. Krysser fingrene for at det går :)
Håper det bedre seg til i morgen :)

Kavringer med melk har redda meg :p haha

<3 venter en vinterbebi <3

Hahaha noen dager? Prøv uker!
Jeg har gått ned 6.5 kg siden sist mens. Jeg lever på nutridrink og får i meg lite annet. Alt bare vokser i munnen på meg :(

I dag har vært en god dag.
1/2 beger cottage cheese med 2 ss jorbærsyltetøy. En nutrilettbar og et eple og nå et lite hjørne av lasagne.

I går 1 skive med prim, et eple og to nutridrinker.

Dagen før en nutridrink og et eple og en banan.

Men nå ser det ut som jeg med nutridrink klarer å stabilisere vekta i det minste.

Jeg har gått ned 6.5 kg siden sist mens. Jeg lever på nutridrink og får i meg lite annet. Alt bare vokser i munnen på meg :(

1/2 beger cottage cheese med 2 ss jorbærsyltetøy. En nutrilettbar og et eple og nå et lite hjørne av lasagne.

Men nå ser det ut som jeg med nutridrink klarer å stabilisere vekta i det minste.
Huff, stakkar deg! Må da tro at det blir bedre snart, fælt å ha det sånn.

Huff, føler meg fæl som klager :( god bedring, klem! :)

Huff, stakkar deg! Må da tro at det blir bedre snart, fælt å ha det sånn.
Alt går. :)
Så lenge jeg får i meg noe. :)
Har det egentlig ikke så ille. Det er bare skrekkelig kjedelig å ikke ha lyst på noe. :/

Back
Topp