Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
wæææ ikke si noen dager da :O Hjelpes. Vil spise mat som smaker noeHar vært sånn i noen dager nå, sliter serriøst med å spise
Jordbær og vannmelon funker som regel litt. Men man blir jo ikke mett av det liksom
Jeg er bare uheldig, haha! Men klarer du å øke apetitten med noe så kan det hende at du greier å få i deg noe mat også. Krysser fingrene for at det gårwæææ ikke si noen dager da :O Hjelpes. Vil spise mat som smaker noe
Håper det bedre seg til i morgenJeg er bare uheldig, haha! Men klarer du å øke apetitten med noe så kan det hende at du greier å få i deg noe mat også. Krysser fingrene for at det går
Huff, stakkar deg! Må da tro at det blir bedre snart, fælt å ha det sånn.Hahaha noen dager? Prøv uker!
Jeg har gått ned 6.5 kg siden sist mens. Jeg lever på nutridrink og får i meg lite annet. Alt bare vokser i munnen på meg
I dag har vært en god dag.
1/2 beger cottage cheese med 2 ss jorbærsyltetøy. En nutrilettbar og et eple og nå et lite hjørne av lasagne.
I går 1 skive med prim, et eple og to nutridrinker.
Dagen før en nutridrink og et eple og en banan.
Men nå ser det ut som jeg med nutridrink klarer å stabilisere vekta i det minste.
Huff, føler meg fæl som klager god bedring, klem!Hahaha noen dager? Prøv uker!
Jeg har gått ned 6.5 kg siden sist mens. Jeg lever på nutridrink og får i meg lite annet. Alt bare vokser i munnen på meg
I dag har vært en god dag.
1/2 beger cottage cheese med 2 ss jorbærsyltetøy. En nutrilettbar og et eple og nå et lite hjørne av lasagne.
I går 1 skive med prim, et eple og to nutridrinker.
Dagen før en nutridrink og et eple og en banan.
Men nå ser det ut som jeg med nutridrink klarer å stabilisere vekta i det minste.
Alt går.Huff, stakkar deg! Må da tro at det blir bedre snart, fælt å ha det sånn.
Haha, neida.. det er lov å klage. Jeg klager jo jeg ogHuff, føler meg fæl som klager god bedring, klem!