Ingenting skal være lett for oss nei (oppdatert)

x1xPastella

Forumet er livet
Ojda sletta det som egentlig stod her jeg... OOOOPS

Ja det var jo dette med at de ikke fant oss i listene osv på IVF...

Utrolig at det går an å rote den vekk på den måten.
Håper de får retta opp feilen og at 2006 er DERES år! Det har du virkelig fortjent etter alt du har vært i gjennom, for ikke å snakke om alle prøveperiodene.. Er bare på pp6 eller 7, så jeg skal prøve å begrense sytinga mi heretter... Lykke lykke til!!!!

vil bare si at det er helt UTROLIG.
så vil jeg si masse lykke til, ikke gi opp
klem sstine[:D]

Hei Pastella. Ja man må passe på selv. Jeg har vært nytt til å ringe mange ganger for å ordne opp i ting. enten har de aldri fått det, ellers så har det kommet bort i systemet. Vi er endelig i gang med IVF nå, har måtte mase litt ja. Helt utrolig hvor lang tid alt tar. Så tror ikke du skal ta det som et tegn på at dere ikke skal ha barn. Det er systemet det er noe galt med og ikke dere. Det er veldig bra når man først er i gang, heldigvis!!! Så lykke til med utredningen! Bare stå på du!

JAJA oppdatering!!!

Han hadde fått time 20. januar han for spermprøven, men den hadde de sendt til den gamle adressa og med liten varsel... HALLOOOOO!!! Sjekker de ikke adressa på henvisninga kontra journalen på sykehuset eller? Det er jo ikke alle som flyr på sykehuset hver dag... Og så sende sånne dokumenter til gamle andressa, de kan jo da komme på avveie... Var ikke sur i stad, men jeg blei det virkelig nå...

Han har i allefall time i løpet av januar nå da blir spennende!!!

Hei pastella!

Ikke lenge til 20ende, følger spent med på sidelinja! [:)]

Sorry 24. har han time ikke 20....

Neida det er ikke så lenge til det, men det er så kjedelig at de klarer å sende konfidensielle papirer til feil adresse. Det er ikke en sånn ting man har lyst til å fortelle til gud og hvermann og i allefall ikke i det nabolaget der, for det er det sykt mye sladder fra før...

Helt utrolig at de roter sånn på sykehuset da....er det mulig????!!

Spennende at kjæresten har time den 24. da. Håper dere blir prioritert nå altså...utrolig frustrerende med rot i papirer og feilsendinger.

Dette skal være deres år, og det SKAL klaffe tidlig på året også....det har jeg bestemt.

Tenker masse på deg og synes det er deres tur nå!

Klem, M

Samme skjedde med oss, papirene kom bort. Kjente at jeg ble rasende[:@][:@][:@]
Har dere bestemt dere for IVF igjen, syntes du snakket om at dere ikke hadde økonomi? Ønsker lykke til den 24.

Det er bare sædprøve vi skal ta nå så det er enda ikke avklart noe om IVF

Herlighet, man kan ikke stole på leger en gang. Må nok stå på selv for at noe skal bli gjort. Vi fikk skriftlig svar på sædprøven, som var ok. Men da vi møtte opp til neste behandlingstime, husket ikke legen at vi hadde tatt sædprøve en gang og han kunne ikke finne papiret med resultatet igjen! Så han trodde oss knapt da vi sa at vi hadde fått svar. Neste gang vi var hos lege, for å ta tidlig ultralyd, så kjente han oss ikke igjen og begynte på en lang presentasjon og spurte hva han kunne hjelpe oss med...

Håper dere får det til å klaffe, skal ikke klage er bare i vår 8 pp

ORIGINAL: Pastella

JAJA oppdatering!!!

Han hadde fått time 20. januar han for spermprøven, men den hadde de sendt til den gamle adressa og med liten varsel... HALLOOOOO!!! Sjekker de ikke adressa på henvisninga kontra journalen på sykehuset eller? Det er jo ikke alle som flyr på sykehuset hver dag... Og så sende sånne dokumenter til gamle andressa, de kan jo da komme på avveie... Var ikke sur i stad, men jeg blei det virkelig nå...

Han har i allefall time i løpet av januar nå da blir spennende!!!

det var skikkelig dårlig av dem,skjønner godt du ble sur![:@]

Har dere bestemt dere for IVF igjen, syntes du snakket om at dere ikke hadde økonomi?

Hmm.. Hvor mye koster IVF egentlig? Trodde man fikk det dekket første gangen..[8|]
Blander det sikkert med noe annet,jeg...[8|]

Egenandelen er 18.000 kroner for tre forsøk + evt. nedfrysing av egg som blir til overs.

Man må betale 3000 til sykehuset for de 3 forsøkene. Medisinene er veldig dyre. Men hvis utgiften på medisiner stiger over 15000 får du dette igjenn av trygdekontoret. Jeg har nå kjøpt nesespray og sprøytene og det ble nesten 9000. Det er en del medikamenter man skal ha etter dette også. Eggløsningssprøyte og en vaginal gel for å bygge opp slimhinnen i livmoren. Disse har jeg ikke kjøpt enda, så prisen på de aner jeg ikke. Synes vi i et av verdens rikeste land burde få dekt disse utgiftene!

Det er synd at man ikke får dekt alle utgiftene. Må du gå både runde 2 og 3 blir det masse penger man må ut med. Ikke for å snakke om hvis du ikke bor i byen som utfører prøverørsmetoden. Vi måtte reise fra Bodø til Tromsø. Greit at du får dekt flybillett, men du må jo bo på hotell i en ukes tid. Siste gangen var jeg i Tromsø fra fredag til torsdag. Får dekt en viss sum av hotellutgiftene, men ikke alle + utgifter til transport til og fra sykehuset. Samboer fikk bare dekt ett døgn. Kjedelige dager, viss man ikke kjenner noen i den byen du må reise til.

Brevet kom i postkassa i dag med en kopp med. Sambo lurte på om han skulle ringe inn å si de måtte sende en større kopp for den var for liten... HAHAHAHAHAHA

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Brevet kom i postkassa i dag med en kopp med. Sambo lurte på om han skulle ringe inn å si de måtte sende en større kopp for den var for liten... HAHAHAHAHAHA

[;)]

Viktig med humor

Back
Topp