Ingenting med graviditet å gjøre

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
jeg leter etter gode truser, helt seriøst :laughing002
Truser som er gode å bruke og som gjerne dekker og dytter kjærlighetshåndtaka gjerne litt inn så kjolene i sommer kan se fine ut! :laughing025

jeg leter etter gode truser, helt seriøst :laughing002
Truser som er gode å bruke og som gjerne dekker og dytter kjærlighetshåndtaka gjerne litt inn så kjolene i sommer kan se fine ut! :laughing025
For min del er dette graviditetsrelatert, synes mye av mitt nåværende undertøy begynner å stramme [emoji15] jeg har noen fantastiske hipstere fra Victorias secret, skulle ønske jeg hadde bestilt langt flere. Det er ikke så mye hold i de, men for min del er det en fordel å ha undertøy som ikke dytter ting inn. Får bare bulker da [emoji23]

På Lindex har de sånne truser med gode store "kanter" , ingen strikk å ingen *truseinniræva* feeling:D tror det står "usynlig" (på engelsk... jeg og engelsk) på trusene . De er gull verdt!!:)

Bruker gravidtrusene fra Lindex, er ikke hold in men det skal man jo ikke bruke nå [emoji4] de er løse og gode å dekker hele magen [emoji2]

På Lindex har de sånne truser med gode store "kanter" , ingen strikk å ingen *truseinniræva* feeling:D tror det står "usynlig" (på engelsk... jeg og engelsk) på trusene . De er gull verdt!!:)

Ahaa skal sjekkes, kan ikke ha for «glatte» heller da sklir dem ned hahah

Pierre Robert sine boxere, kanskje ikke det beste om en er veldig opptatt av trusekant. Kan kkke si jeg bruker de om det er tettsittende skjørt eller kjole jeg skal ha på. Men de er en drøm i graviditeten! Kjenner ikke at jeg har de på :cool05

Jeg bruker disse (link) fra cubus, de har ikke sømmer langa rumpa så man slipper "rumpeform", samt at blondekanten øverst gjør at man slipper innklemte kjærlighetshandtak :happy: I tillegg er de høy i livet, så de føles kjempegode ut også på magen, ruller liksom ikke når magen begynner å bule littegrann og kan nok brukes langt ut i svangerskapet :) Prisen er heller ikke til å grine av hvis man liker mer "sexy" truser ellers :happy:

Back
Topp