Ingenting jo...

Klesklypa

Gift med forumet
Eg veit (som sagt før) ikkje om det er en liten bror eller ei søster som bor inni magen min for tida. men idag tenkte eg at eg sku gå til innkjøpt av vertfall et kles-sett som var kjønsnøytralt og kjempe søtt:)

har gått å gleda meg til det!
Men det er jo ingenting til salgs jo! alt det fine er enten for feminint eller guttete.. sukk..
så eg kom heim uten noken ting..

Det er så typisk:( Får håpe at gamle ting er på vei ut, og høstens store nyheter snart kommer inn så du kan handle deg noe:) Lenge til du skal på O.UL da?

har vert på UL, men fikk ikkje sett ka det var, for navlestrengen låg i vegen :(

men no har vi egentlig vendt oss til tanken og gleder oss til Overaskelsen rundt fødselen :)

Heisann. Hører ikke til her men du vet nå hvem jeg er. Om du vil, kan jeg se om jeg finner babytøy i Bergen, som er nøytralt? Jeg kan jo sende det til deg

Hilsen febbisdamen i byn

Har du vært utenom de vanlige kjedebutikkene da?

Det er flere butikker som selger babytøy her omkring som har søte nøytrale klær til baby.

Vi fikk heller ikke vite kjønn på ul, pga. navlestrengen som lå i veien :)

hehe, er ikkje så stor by eg bor i :)

vi har Cubus, Reflex og en son "Karis Barnekler" butikk :)

men vi skal til Bergen i Oktober, så eg kan se meg litt meir rundt der:)

Var også på utkikk, så jeg kjøpte et sett på hm.com. har ikke sett det i butikkene. Men de virkelig søte babyklærne som er nøytale finner du i babyebutikker som ikke er kjeder.

Back
Topp