ingenting hjelper!!!

kailin

Glad i forumet
Jeg angrer på at jeg har klaget på symptomene mine.. at jeg ikke har hatt noen... 
bad karma, kan man si! 
Kvalmen er her og den vil ikke gå sin veg! Uansett hva jeg spiser eller ikke spiser så er den der.. Verst om morgenen, og Ligger stabilt hele døgnet som en klump i halsen. Nesten sånn at jeg snart ønsker jeg begynne å spy, i håp om at kvalmen går bort etter oppkast! 
Det verste er at matlysten er borte. Har ikke lyst på noe, og det jeg spiser smaker kvalmende. Er konstant tørst, men ingenting er godt og drikke. Vann gjør bare at jeg får min egen "ånde-smak" i munnen. (haha-æøsj)..
Sorry sytete innlegg, måtte bare tømme litt frustrasjon en plass!:P hehe.. 

hva gjør dere i natten? Jeg har fri, fri og atter fri!:) Deeeilig. hatt fri siden mandag, og skal ikke på arbeid før neste uke onsdag:) 

om du tilsetter noen dråper sitron i vannet så kan det hjelpe. Og få vannet til å bli så kaldt som mulig! Det har hjelpt her!
Har du prøvd å spise litt mandler? Det har tatt vekk toppene på kvalmen her!
Håper det kommer seg!

Kjenner meg veldig igjen, heldigvis har det avtatt litt her. Men kan jo kommentilbake. Hadde veldig den klumpen jeg å. Hjalp med saft is å. Masse vann. Kjølnet ned klumpen på en måte;)

Her fungerer det med iskaldt vann og kald klut haha. Den er nesten verre nå når jeg er syk i tillegg. 

Og så tygger jeg tyggi hehe. 

Har du forsøkt kjeks? Frukt? Ristet skive? Jeg har hørt at hcgnivået når toppen i løpet av uke 9 og at kvalmen vil dempe seg litt når det er over. 

Jeg har det på akkurat samme måten!:) Jeg sverger nå til seaband, farris med lime, ritzkjeks, pink lady epler og tørre, lyse rundstykker med hvitost og paprika når jeg kjenner at jeg klarer å få i meg mer! Prøvd ingefær-kapsler, men det funka ikke på meg!:( Mest av alt har jeg bare lyst til å sove, men med tanke på at jeg skal ha muntlig eksamen i et fag med pensum på 1300 sider i neste uke, så blir søvn uaktuelt og jeg må kjempe meg gjennom en haug med lesestoff!:( 

har d på akkurat samme måten og det er noe drit... eg og klaga på for lite symptomer men sko aldri gjort det, men de seie jo det er ett godt tegn då :) eg syns bare det er slitsomt for får ikkje i meg noe og har isje lyst på noe heller... :( men så lenge me får i oss drikke så er det bra :) men noen dråper sitron i kaldt vann hjelper litt :)

tusen takk for gode svar, og forslag!!:D 
Jeg er jo litt treg med frokosten til vanlig, så å gå på do og stelle seg og diverse før jeg spiser har jeg funnet ut at det er ikke lurt. hehe.. 
Så i dag spiste jeg før jeg gjorde noe og det fungerte bedre hvert fall! Men det er det å få det i seg og som er vanskelig synes jeg.. Ingenting smaker godt! Men det kan også være pga jeg er så plaget med bihulene og tett nese for tiden.. Lurer nesten på om jeg er allergisk mot pollen ell.lig... jaja..

Sitron er faktisk livreddende.. fant ut det i går kveld. hadde en flaske sitron (og jeg elsker sure ting), så da supet jeg i meg litt rein sitronsaft i ny og ne;) hehe.. ikke det beste for magen, i for mye grad, men funker det så funker det! :D

..oi oi! ekstreme kvalme og tørsthet er jo veldig vanlig symptomer på tvillinger.. haha.. spennende!

hehehe... Her var det hvert fall ikke tvillinger sa gynekologen på ultralyd:P han spurte om det holdt med en og ikke fler:p hehehe.. da lo jeg!

Back
Topp