Ingenting er som en kopp kaffi...

Et-nytt-gull

Glad i forumet
på morgenen :D

Jepp,veeeeldig glad i kaffi!!! så må redusere på inntaket fremover,ingen problem forsåvidt. Men morgenkaffien er et must da ;)

Andre som liker kaffi? Her har ingen kvalme meldt seg enda,så det er ingen problem sådann. MEN,er veeeeldig trøtt av meg generelt da .. og stikker i puppene,når det passer de liksom :p for og ikke snakke om lysken eller området der...strekkes ja!

jeg er kaffekjerring, men prøver å holde meg til to kopper om dagen nå. Er altfor godt. koser meg liksom ikke,hvis ikke jeg har kaffekoppen i hånda. ;)

Ja,kaffikjerring er vel rett ordet ;) hehe.,...

Eg elske kaffi om morgonen, men no smaker det plutselig rett og slett drit...var sånn med førstemann og, kaffien blei ikkje god før langt ut i 20-veken...skuff!

Jeg var veldig glad i kaffi, helt til nå i helgen når jeg har blitt dårli.. Orker ikke tanken på kaffi :/

Er egentlig den kaffe kjerringa :-P mn de siste ukene har jeg nesten ikke hatt lyst på, tror jeg Max har drukket 1/2 kopp på en dag :-P mn er kanskje like greit :-)

jeg var en skikkelig kaffe kjærring, men de siste ukene har jeg fått helt avsmak..! så her er det kunn vann og litt melk som går ned om dagen.. :-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

er avhengig! og for noen uker siden smakte det høgg!! så nå drikker jeg kaffemocca!! :)

Back
Topp