caracara Forumet er livet 3 Feb 2011 #1 Hva er alle ingeniørers "nøkkelord" i arbeid? For eksempel - kommunikasjon, samarbeid, utvikling, forbedringer... Mer av samme type tankegang? [:)]
Hva er alle ingeniørers "nøkkelord" i arbeid? For eksempel - kommunikasjon, samarbeid, utvikling, forbedringer... Mer av samme type tankegang? [:)]
S SHS Elsker forumet 3 Feb 2011 #2 Tja, løsningsorientert kanskje? Er jo litt individuelt dette da. Varierer kanskje litt fra forskjellige typer ingeniører også.
Tja, løsningsorientert kanskje? Er jo litt individuelt dette da. Varierer kanskje litt fra forskjellige typer ingeniører også.
caracara Forumet er livet 3 Feb 2011 #3 takk for innspill! gjelder tekniske ingeniører, eller hva jeg skal kalle det. ikke bioingeniører og sånn, men konstruksjon, elektro og sånn... [:)]
takk for innspill! gjelder tekniske ingeniører, eller hva jeg skal kalle det. ikke bioingeniører og sånn, men konstruksjon, elektro og sånn... [:)]
H Hinode Flørter med forumet 3 Feb 2011 #4 Løsningsorientert er fint beskrivende. Forøvrig fikk jeg høre veldig mye uni at en god ingeniør er en lat ingeniør. For de vil alltid forsøke å gjøre ting lettere (enklere og bedre).
Løsningsorientert er fint beskrivende. Forøvrig fikk jeg høre veldig mye uni at en god ingeniør er en lat ingeniør. For de vil alltid forsøke å gjøre ting lettere (enklere og bedre).