Ingen?

MTDC

Forumet er livet
VIP
Som er våkne på natta? Her har vi så vidt kommet oss i seng, men ingen soving enda.. Cecilie spiser ca hundre ganger fra 19/20/21 til 1/2 hver kveld.. Døgnet er helt snudd og storesøster våkner i 8/9-tiden.. Må lære meg å sove litt på dagen tror jeg;-)

Joda, her er vi våkne.. Lillemor har spist mer eller mindre non stop siden klokka tolv.. Trodde hun sovna i halv to tida, men da sov ho en halv time og har vært desperat etter puppen siden ho våkna... Har prøvd det meste for å få ho til å sovne,men ingenting hjelper, gråter bare masse hvis ho ikke får puppen :( håper ho sovner snart stakar...

Nei, vi har sovet, vi.. emil slokna kl 21.30.
Håper deres små får et litt bedre sovehjerte snart. Slitsomt med så lite søvn.n

Joda, her er vi våkne.. Lillemor har spist mer eller mindre non stop siden klokka tolv.. Trodde hun sovna i halv to tida, men da sov ho en halv time og har vært desperat etter puppen siden ho våkna... Har prøvd det meste for å få ho til å sovne,men ingenting hjelper, gråter bare masse hvis ho ikke får puppen :( håper ho sovner snart stakar...
Huff.. Høres ikke mye gøy ut.. Hvordan gikk det med dere?

Vi har sovet her også. Har en stopp midt i sovinga midt på natta, men det kommer nok av at jeg må skifte bleie på han, og at han trenger tid på å falle til ro etter det(1-2 timer). Tisser gjennom bleien om jeg ikke skifter..

For ei natt det ble :( lillemor hadde visst vondt i magen stakar :( etter flere forsøk med pupping, byssing og bæring måtte vi til slutt ty til litt sukkervann da lillemor var helt ute av seg.. Etter første runde trodde vi ho sovna, men ho våkna igjen etter bare noen minutter, og det ble ett par sånne runder... Etter en ny time med bæring ble det en runde til med sukkervann og deretter en ny runde med byssing.. Ho sovna i armene mine totalt utslitt, men lot ho sove der en 20 min før jeg torte å legge henne i senga, hadde kanskje blitt litt sprø om ho hadde våkna igjen! Fem over sju fikk jeg lagt ho i senga! Da hadde ho vært våken siden klokka ti ( bortsett fra en halvtimes dupp og noen dupper på noen minutt hver). Trodde kanskje ho sov litt lenge nå da, men ti på halv ti våkna ho og var sulten igjen... Spiser enda, men håper ho sovner igjen snart, det trenger vi begge! Bah!

For ei natt det ble :( lillemor hadde visst vondt i magen stakar :( etter flere forsøk med pupping, byssing og bæring måtte vi til slutt ty til litt sukkervann da lillemor var helt ute av seg.. Etter første runde trodde vi ho sovna, men ho våkna igjen etter bare noen minutter, og det ble ett par sånne runder... Etter en ny time med bæring ble det en runde til med sukkervann og deretter en ny runde med byssing.. Ho sovna i armene mine totalt utslitt, men lot ho sove der en 20 min før jeg torte å legge henne i senga, hadde kanskje blitt litt sprø om ho hadde våkna igjen! Fem over sju fikk jeg lagt ho i senga! Da hadde ho vært våken siden klokka ti ( bortsett fra en halvtimes dupp og noen dupper på noen minutt hver). Trodde kanskje ho sov litt lenge nå da, men ti på halv ti våkna ho og var sulten igjen... Spiser enda, men håper ho sovner igjen snart, det trenger vi begge! Bah!
Huff, stakkars dere begge! :( Håper dere får litt søvn utover formiddagen.

Huff! Håper du får brukt dagen på å hente deg inn!

Her sovnet snuppa rundt to og sov til åtte, kunne altså fått seks timer søvn om det ikke hadde vært for at toåringen kom ned en gang i mellom der og sutret og styrte på i en evighet.. Blæh..

Håper det blir litt søvn i løpet av dagen ja, kjenner jeg er ganske gåen, så kan jo bare tenke meg hvor sliten lillemor er!

Lillemann er flink å sove på natten * bank i bordet * er våken for ny bleie og mat! Har han sammen med meg i dobbelsenga, gubben flyttet inn til største jenta første natt hjemme, vi bråket vist for mye på natta! Trives godt med lillemann i senga! Vi sover så godt da:)

Back
Topp