Ingen verdens symptomer..

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Og glad er jeg i grunnen for det. For på en måte da så tenker jeg ikke helt over at jeg er gravid.
Men samtidig så er det litt skummelt. Siden de ømme puppene var tilstede med førstemann, og nå sist før jeg mistet så var jeg kvalm og hadde vonde pupper.. Men jeg skal vel kanskje være glad for at jeg ikke er dårlig :)

Eg har ingen symptomer heller. Føler meg egentlig ikke gravid. Med sønnen min så var eg kvalm helt frem til uke 12, og konstant ømme bryster. Siste 3 graviditeter så hadde eg ikke symptomer heller, og de endte desverre i SA. Så håper noen symptomer melder seg, for skal ikke på UL før i januar, så om eg får noen symptomer, så kan eg kanskje "juble" litt. Men noen får symptomer tidlig, andre sent, og svangerskap er vel ulik for hver gang. Så tror at de fleste er glad for å slippe å ha hodet i do og konstant være trøtt, men eg skjønner veldig godt hva du mener. Så "håper" vi begge kanskje får litt symptomer snart, så er det kanskje litt mindre skummelt;)

jeg har ømme pupper og er UENDELIG trett hele tiden, men disse symptomene et likevel ikke nok til å roe meg ned.. hehe :) men dette SKAL gå bra for oss alle! :D

Jeg har også få symptomer. Har veldig ømme bryster, metalsmak i munn og kan bli plutselig trøt + luktesansen har økt stort, alt vann lukter jord for tiden :/ Jeg har begynt å bli lettere svimmel i de siste to dagene...

Jeg tror også at dette er ganske individuelt. Søsteren min f.eks ble dårlig veldig tidelig i graviditeten.

Helt normalt! Det er bare å nyte det, du er heldig. :)
Sist hadde jeg ikke et eneste graviditetssymptom.
Denne gangen er jeg veldig trøtt, men tror det kan være fordi jeg ikke får like mye tid til å hvile denne gangen (pga 2-åringen).

Samme her.. Ingen symptomer bortsett fra at jeg er veldig trøtt og har lavt energinivå.. Føler meg ikke gravid egentlig, men man skal jo bare være glad til at man slipper å være kvalm og spy... Hadde svært lite symptomer med førstemann også. Da var jeg også bare veldig trøtt.. men de 3 siste mnd sleit jeg mye med ekstrem halsbrann..

Jeg er trøtt hele tiden jeg også. Gjesper omtrent hvert tiende minutt :P Og det er vel det eneste symptomet jeg har.. Med førstemann så hadde jeg kun vondt i puppene og ekstrem halsbrann på slutten, that's it. Og nå sist før jeg mista så var jeg konstant kvalm og hadde alt for vondt i puppene. Så vi får se hva dette bringer fremover :) Er jo selvfølgelig glad for å ikke være dårlig, men er jeg uheldig så slår det nok tilbake på meg ;)

Jeg hadde også veldig lite symptomer før jeg bikket 7 uker, de siste ukene må jeg spise med en gang eg står opp ellers blir jeg veldig kvalm. Men ømme bryst og trøtt har jeg vert hele tiden :)

Jeg har heller ingen symptomer heller... Liker det ikke, men vet at kvalmen kan komme fra rundt uke 7, sånn var det med de andere tre...

Back
Topp