ingen urin i blæren :/ oppdat :)

Bebibooms

Gift med forumet
Var på ul for 2 uker siden, fikk da vite at vi måtte komme tilbake om 2 uker, for lille JENTA vår hadde ingen urin i blæren... kunne vere hun akkurat hadde tisset, men måtte sjekke igjenn at d funker... flere som har opplevd dette??

Var forresten en jente denne gang... kjekt det... men håper hun er frisk...

Vi skal forresten tilbake på torsdag.... *bekymret mamma*

-----------------------------------------------------------------------------------

hei alle sammen!! da var vi på ny UL i går, og jaaaaa!! det var d både blære og nyrer på plass... weeee... :) glad... :) kjente jeg var kjempe nervøs for dette så føler meg lettere til sinns i dag gitt :) takk for støtte :)
ps. d er fremdeles en liten Wilma. (bekreftet av ny lege)

Huff! Forstår virkelig bekymringen din :( Min sønn hadde nyreavvik på Ord.UL og det var ikke mye morsomt å gå med den bekymringen!
Hva kan skje in worst case? Har de sagt noe om det?

Krysser alt jeg har for at alt er strålende fint når du skal på Ul igjen!

å, skjønner at det kan være uroligende å ikke vite... Håper det går bra da.. Krysser alt for dere :) Gratulerer med ei prinsesse :)

De sa at dersom d ikke var urin ved neste gang så måte nyrene sjekkes å sånn... men så var jeg sååå dum å googla... :/ fikk jo opp allslags ulumskheter... typisk meg!!! skulle holde meg unna google lissom...
Jeg tror nok alt er fint på tordag.... men så er d den tvilen... ikke gøy å kjenne på...

nyreavvik? bare på ul og frisk når han ble født? eller dette svskapet?

Det var sikkert ikke lurt å google noe som helst,men gjort er gjort! 

Min førstefødte fikk vi vite at hadde det på ord ul og ble født med nyresvikt men er idag en meget frisk 4-åring! :) :) Lever fint med en nyre.

så bra at han nå er frisk.... skal oppdat så fort jeg kommer hjem på torsdag. timen er kl 1230, så har vi litt reise vei... men oppdat på ettermiddagen...

Vis det er noen trøst så rammer det sjeldent jenter... Men bekymringen kan jeg ikke lette fra skuldrene deres,men tenk positivt Og masse lykke til!! Satser på en herlig oppdatering til Torsdag fra deg :)

Lite kjekt å gå med bekymringer...selv har jeg nå gått rundt med bekymringer en ukes tid, etter rutine ul, vart jeg henvist videre til ny ul da den ene nyren var dobbelt så stor som den andre..og da vi var på ny ul så han noe på tarmen også, og anbefalte fostervannsprøve, noe jeg tok. Legen mistenkte da trisomi 13, 18 eller 21 (down syndrom). Så her har det vært tusen tanker den siste uken, om den lille er levedyktig eller ikke. Men nå har jeg fått den gledens nyhet om at prøven såg helt fin ut..Ingen kromosom feil! Da er det "bare" en nyre som ikke fungerer. Og en nyre kan man jo leve med. Men jeg skulle få ekstra oppfølging..

Håper du får raskt svar på hvordan det står til med din baby, så du slipper å bekymre deg så lenge..

Samme her! De klarer seg utmerket fint med en nyre

monh... :) vanskelig å vite hva en skal skrive... så bra at d ikke var downs... (selv om alle skal vere velkomne liksom....skjønner hva jeg mener?) men så kjedelig med nyren, men som d skrives over her, en kan jo leve fint med en nyre :) lykke til videre :) klems...

Ble utrolig glad da jeg så smiletegnet på slutten! Godt det gikk bra! ;-)

cleo_84 skrev:
Ble utrolig glad da jeg så smiletegnet på slutten! Godt det gikk bra! ;-)

Supersignerer denne.. Såååå bra:))

Hipp hipp hurra for frisk liten baby i magen

Back
Topp