Ingen tr på besøk enda

twinanne

Forumet er livet
Kanskje det er på tide å teste er på dag 17 etter el i dag, men temperaturen sier vel egentlig at tempen er på veg ned selv om den gikk opp igjen idag, hater dette her jeg at synarella lager så lange lutealfaser på meg, men regner med at hun er like rudt hjørnet nå, det var sannelig godt at jeg ikke skal begynne med sprøyter til onsdagen.

Det eneste jeg er sikker på her er at jeg har hatt el og at det var for 17 dager siden

Er det flere en meg som får forsinket mens ved nedregulering?

Ved forrige forsøk hadde jeg forsinket mens ved nedregulering.
Ente med at jeg testet meg, før jeg gikk istand å kjøpte puregon.
Tilfelle, men tanta kom ho.

Nå er jeg jo 3 uker forsinket, så godt jeg ikke skal igang med ett forsøk nå. Da hadde jeg blitt gal. [&:]

Off da Bobbo har du ikke fått tr på besøk enda, dersom jeg ikke husker feil så har du normale sykluser også men ditt forrige forsøk har laget litt trøbbel for deg nå. Dette er da skikkelig sjedelig, her må det ha sjedd noe med el - forsinkelser de luks. Håper tr kommer snart til deg da.

ORIGINAL: twinanne

Off da Bobbo har du ikke fått tr på besøk enda, dersom jeg ikke husker feil så har du normale sykluser også men ditt forrige forsøk har laget litt trøbbel for deg nå. Dette er da skikkelig sjedelig, her må det ha sjedd noe med el - forsinkelser de luks. Håper tr kommer snart til deg da.

Har helt normal syklus. Så er litt kjipt detta, men ho kommer når ho har lyst. Får bare vente. Da må vi også vente med fryseforsøket. Tror nok ikke vi rekker det før sommer'n nå. Siden ho uteblir.

Skal du teste deg?

Jeg for vel bruke en billig test i morgen eller senere i dag dersom det ikke sjer noe, er jo langt over IKM nå så da skulle jeg jo få positiv på ikke bare morgenurin. Men egentlig så tror jeg vel at det bare er nesesprayen som holder p nå igjen.

var også et par dager forsinket under min nedregulering..
har normalt stabile sykluser, og var redd tanta ikke skulle komme slik at eg fikk begynt på sprøytene,
men tanta kom til slutt da....

Jeg kan sende mi over til deg når hun er ferdig her. Regner med det ikke er så lenge til hun drar igjen.

Om du hadde lutealfase på 18 dager ved sist nedregulering, så blir det kanskje det samme denne gang? Har enda ikke vært gjennom det, så vet ikke hvordan det fungerer, men ser jo at flere her skriver at lutealfasen ble lengre under nedregulering...

litt vanskelig å si for meg siden eg ligger på mellom dag 22 og 42 liksom[&:]

men når eg gikk på sprayen kom den bare noen dager før eg startet på sprøytene

ORIGINAL: VilSåGjerne

litt vanskelig å si for meg siden eg ligger på mellom dag 22 og 42 liksom[&:]

men når eg gikk på sprayen kom den bare noen dager før eg startet på sprøytene

Hvor mange dager nedregulering hadde du? Jeg hadde 14 dager første gang og jeg fikk tr dagen jeg begynte med sprøytene. Da må du nok ha hatt el til riktig tid den gangen tenker jeg, dersom ikke syneralla også hjelper til med tr for noen. Ikke lett å si hvordan disse medisinene funker på oss - vi er jo ulike alle sammen på en måte.

Back
Topp