Ingen torsdagstråd?

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ja, får begynn jeg da.. Har fått ungene av gårde, prøver å få varmen opp i huest, og skal snart spise herlig frokost! Vi kjøpte kapp fra en trelast for å fyre med i vinter, men fy flate så dårlig.. [8|] Det blir jo ikke varmt!! Men det kosta liksom 15 kr sekken da, så da vet vi det til neste år.. Aldri mer.. Det brenner godt altså, men blir ikke varmt!
Nå skal jeg ut å steke meg egg, bacon, pølse og varme tomatbønner.. En ekte cowboyfrokost!!! Herlig!

Jeg har ikke starta enda.....[&:]
Tror jeg må prøve ei gang til, for her er det nok å ta tak i for tida [8|]
Holder jo på å pusse opp, og nå kan jeg endelig se en ende på det [:D]
Idag skal jeg pusse og sparkle en vegg, slik at vi kan få tapetsert den.
Er bare en fondvegg, så å tapetsere skal ikke ta lange tida, men fyttikatta
for et forarbeid.....selv om det er meg som har skaffet oss det... [:'(]

Når bare tapeten er oppe, så er det bare listene igjen. De ligger ferdigmalte på gulvet.
Så skal de tettes og males ei gang til når de er oppe, men regner ikke med det blir før jul...

Gleder meg SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ til det er ferdig!!! [:D]
Skal bli deilig å pynte til jul i år [:D]

Så utrolig kjipt med dårlig ved, Almyrida [:'(]
Vi og kjøper kapp fra saga rett her borte, men det er naboen som samler det opp og kapper det,
så selger han det i mål. Kjempebra! Vi hadde det i fjor og, og det varma veldig bra....
...opp til flere ganger [8D]

Ja, nå har vi da fått opp lunken til 19 grader i stua.. Så det kommer seg.. [:D] Vi holder på å rydde og ordne gangen sånn at vi kan begynne å male i kveld.. Den skal altså bli lilla.. [:D] Lys lilla da.. Jeg tror og håper det kommer til å bli fint.. Hehe.. Vi begynner med den fargen, så får vi se.. [8D]

Ja her sitter vi og spiser lunsj, jeg og lillebror.. Vi har sovet også, skikkelig lite effektive idag..[8D]

Nå etterpå står det mellom husarbeid og å hente snuppa tidlig for å dra på shopping.. hmm.. valgets kval..[:D]
Tror kanskje jeg er fornuftig og velger husarbeid idag, så tar vi fri fra bhg imorgen og shopper isteden..[:)]

Ja da har jeg kommet meg til legen og mistanken min var rett. Har fått igjen gallestein, selv om jeg har fjernet galleblære. Så da må jeg bare ta det med ro en ukes tid. Så jeg ikke drar på meg bukspyttkjertel betennelse igjen også.....
Så er det tilbake til fettfri diet morro i disse juletider.

Ellers så har jeg tenkt å lure k til å henge om de nye juleliftene mine på kjøkkent i dag.

God ettermiddag [:)]

Jeg har vært å kjørt en venninne på sykehuset og besøkt ei annen venninne mens jeg ventet på at hun andre skulle bli ferdig på sykehuset!! Koselig dag i grunn [:)] Og etter kjæresten har kommet fra jobb osv blir det å dra til Fredrikstad på fotballkamp for å se MITT favorittlag forhåpentligvis vinne å rykke opp til tippeligaen [:D] Det gleder jeg meg STORT til!! Og snille kjæresten som ordner billetter og gladelig blir med, selvom han heier på ett helt annet lag!! [:D]

Hei damer, syke, friske og husdekorerende! Jeg har vært på jobb jeg, på denne rødnesedagen. Min siste dagvakt på jobb, fra nå av er det bare aften- og helgevakter fremover... men ejg skal ikke på jobb igjen før om en uke da.

Etter jobb i dag var det rett i barnehagen og hente unger, og siden middag har tiden gått med på å trøste og prøve å underholde/aktivisere/distrahere en skikkelig utslitt og trøtt og vonbråten lillebror. Han holder på og får tre jeksler, så han har nok vondt... nå er han i seng og får forhåpentligvis sove godt i natt. johanna sitter og ser Rosa Panteren på tv, men straks er det kvelden på henne også. Jeg skal kose meg med strikketøy og tv i kveld, vi sprengfyrer i ovnen, og det må nok en kokvarm kopp te til også tror jeg...

gjett om jeg er glad for vannbåren varme i alle gulv, i disse kuldetider[8D][:D]!!! (hater å fryse, så det er perfekt for meg at det alltid er varmt)

Lukas er forkjøla å sutrete for tiden, så han vil helst sitte på hofta mi. Får ikke gjort noen ting, huset flyter av rot, har masse jeg skulle gjort, men når kvelden kommer er jeg så trøtt, orker ikke noe husarbeid...

Håper på litt søvn i natt, Nathalie skal i bhg i morgen så kanskje jeg får vasket det ene badet i morgen, å handlet inn til uka som kommer[:)]. Krysser fingrene for det[:)].

Back
Topp