ingen ting er som man planlegger

Bina

Pine Bina
VIP
Sex en dag under el tida. fruktbare perioden er over i dag. og Samboer er gjerrig på svømmerne sine. Hva tror han da, at jeg kan lage barn med meg selv? Blir så irritert, for denne pp hadde vi bestemt oss for å gjøre det ordentlig. Men nå kan jeg jo bare se langt etter noen septemerspire når han skal være sånn.
Spurte om han hadde ombestemt seg, om han ikke ville ha barn alikevel. men joda det vil han. han vil ha barn, men ikke sex under el. hvor tror han barn kommer fra da. Storken?
måtte bare få ut litt frustrasjon.
 
Kjenner igjen det der... Sambo prater ofte om hvordan ting vil bli med en liten i livet vårt, og at han gleder seg til det blir vår tur.. men når el kommer, nei daa er han trøtt og sliten og vil helst lese før han skal sove fordi han skal opp tidlig... *arrgh* Og så skjønner han ikke hvorfor jeg blir irritert... [:@]
 
ORIGINAL: tone86

Kjenner igjen det der... Sambo prater ofte om hvordan ting vil bli med en liten i livet vårt, og at han gleder seg til det blir vår tur.. men når el kommer, nei daa er han trøtt og sliten og vil helst lese før han skal sove fordi han skal opp tidlig... *arrgh* Og så skjønner han ikke hvorfor jeg blir irritert... [:@]
akkurat sånn det er her i huset og. måned etter måned.

Sisko: Nytter ikke prate med han, får han vrir det over til at jeg bærer nag osv osv. men han burde bare få opp øya siene og slutte med egotrippen han er i.  som jeg sier til han - Jeg blir ikke yngre og jeg vil helst ha flere barn lenge før jeg er 40.

Blir skuffa og lei meg, men han skjønner jo pokker ingenting, for jeg bærer jo nag.
 
Kan det hende at det dreier seg om litt prestasjons angst??? At de mister tenninga. Har lest litt om dette, og kan vel til dels forstå dem litt og....???..... Jeg tror det er viktig å beholde leken under prøveperioden. Man trenger jo ikke si at NÅ har jeg el? Jeg opplevde det litt slik - til mer jeg nevnte el - dess mindre opplevde jeg han hadde lyst.
 
Back
Topp