Ingen tegn til TR *krysser fingrene*

Markblomst

Forelsket i forumet
Ingen teng til Tr som skulle vært her for over 1 uke siden!!!
Men...jeg har utflod, noe som jeg ikke har brukt å ha noe særlig av..men nå er det sånn at jeg må bruke truseinnlegg...
Kan jeg være gravid??????

HEHE der er vi to, men jeg har mått bruke trusinnlegg i 2 uker nååå...

Det er jo gode tegn da!!! Håper at tanta har dratt med tammis feriereiser...

Hm...snart er det slutt på tålmodigheten min....
Lenge siden TR skulle ha vært hos deg?
Ja, krysser fingrene for at hun er reist på ferie LEEEEENGE!!!!

når har du tenkt å teste da, markblomst?
Er vel på tide når du er en uke over, eller er du ikke nysgjerrig?

skjønner ikke hvor du finner den tålmodigheten fra, men det er jo litt gøy også da, å vente litt...
Jeg klarte å vente fire dager, syns det var til å være meg [:D]
Jeg er bare så utrolig nysgjerrig på deg, tror du er gravid, men det blir veldig spennende når du får tatt testen [:D]

Lykke til [:D]

Hm...snart er det slutt på tålmodigheten min....
Lenge siden TR skulle ha vært hos deg?
Ja, krysser fingrene for at hun er reist på ferie LEEEEENGE!!!!

Nei vet du at min IKM har ikke vært enda!!! Tenker ikke å teste før torsdag om 1 uke jeg... Så det er enda en stund til!!! HEHE... se om jeg klarer så lenge, men jeg trur nok at TR kommer før den tid da...

men jeg har mått bruke trusinnlegg i 2 uker nååå...

Et spørsmål ang utflod og truseinnlegg... Har dere ALRDI utflod dere!?[8|] Jeg har brukt truseinnlegg sålenge jeg kan huske (6-7 år eller noe)! Pga utflod... Hmm..[>:]

ORIGINAL: Trine85

men jeg har mått bruke trusinnlegg i 2 uker nååå...

Et spørsmål ang utflod og truseinnlegg... Har dere ALRDI utflod dere!?[8|] Jeg har brukt truseinnlegg sålenge jeg kan huske (6-7 år eller noe)! Pga utflod... Hmm..[>:]

Jeg har og brukt truseinnlegg så lenge jeg kan huske!

Hvis du er gravid vil testen være positiv en uke etter forventet mens. Test i morgen!

Jeg har bare hatt utflod ca. et år før jeg fikk mensen for første gang...altså på ungdomsskolen...etter det er det bare tanta som har dukket opp..

Jeg har bare hatt utflod ca. et år før jeg fikk mensen for første gang...altså på ungdomsskolen...etter det er det bare tanta som har dukket opp..

Åh,du er heldig altså!! Er så lei av de truseinnleggene!![:@][:'(] Kunne ønske jeg kunne gå uten! Det samme kunne samboer ønske...[;)]

Ta en test [:)] Lykke til!!!

Back
Topp