Ingen tegn til at fødsel nærmer seg

Linkar

Flørter med forumet
Marsboere 2020
Jeg er 10 dager unna termin og har NULL tegn til at fødsel nærmer seg.

Noen andre som har født tidligere og som IKKE har hatt mensmurring, nedpress, vonde kynnere osv. før fødsel (og der fødsel startet ut av det blå)? :happy:
 
Jeg er 10 dager unna termin og har NULL tegn til at fødsel nærmer seg.

Noen andre som har født tidligere og som IKKE har hatt mensmurring, nedpress, vonde kynnere osv. før fødsel (og der fødsel startet ut av det blå)? :happy:
Første fødsel så hadde jeg nedpress når hodet ble festet en del uker før termin.rett før fødsel var det ingen tegn. På natten var jeg rar i magen og om morgningen fikk jeg rier, så ikke alltid man merker noe av at kroppen modnes..
Med nr 2 så hadde jeg tegn på at det nærmet seg i flere mnd.. fødselen startet ikke av seg selv, ble satt igang.
 
Hadde termin i går og har hatt modningstegn i 3 uker, såpass kraftige ar jordmor trodde han kom til å komme før tida :hilarious: men han klorer seg fast.
 
Merket ingenting forrige gang. Fødselen begynte med vannavgang 3 dager etter termin. 10 timer etter var jenta vår ute. Fikk rier ca. 30 min etter at vannet gikk som gradvis tok seg opp. Var på sykehuset 3 timer etter, da var jeg akkurat i aktiv fødsel. Blir spennende å se hvordan det starter denne gangen :)
 
Jeg har heller aldri hatt noe forvarsel på at fødslen skulle starte med noen av mine. Ble riktignok satt i gang med nr 2. Men med 1,3 og 4 har vannet plutselig gått, og så har det vært i gang.
 
Jeg er 10 dager unna termin og har NULL tegn til at fødsel nærmer seg.

Noen andre som har født tidligere og som IKKE har hatt mensmurring, nedpress, vonde kynnere osv. før fødsel (og der fødsel startet ut av det blå)? :happy:
Lenge siden nå, men hvordan gikk det? Null tegn til fødsel også starta fødselen bare ?
 
Lenge siden nå, men hvordan gikk det? Null tegn til fødsel også starta fødselen bare ?


Ja, den startet nokså ut av det blå :p

Jeg la meg for kvelden da plutselig slimproppen gikk. Nøyaktig 30 min senere fikk jeg første rie (diaré + menssmerter). Når det var over gikk det 10 min før neste kom (ny runde med diaré + menssmerter). Etter det hadde jeg ett par rier med 5 og 3 min mellomrom før det var 1-2 min mellomrom og vi var på vei til føden. Når vi kom frem 1,5 time etter første rie hadde jeg 4 cm og ble lagt inn :)
 
Back
Topp