ingen tante på meg...

airam

Flørter med forumet
JAGGU SÅ VA EG GRAVID JA.... DET ER MERKELIG KOR NOKEN MÅ SLITE MENS ANDRE....MEG....ER OVERFRUKTBAR. EG KRYSSER JAFFAL FINGRE OG TÆR FOR DÅKE ALLE. EG KAN IKKJE FORESTILLE MEG KOR TUNGT DET MÅ VÆRE Å GÅ Å VENTE MND UT OG MND INN. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!
 
Heisann!

Gratulerer så masse til deg[:)]

Er i samme situasjon jeg også.... Gravid for andre gang og begge gangen har jeg blitt gravid på første forsøk. Nå er det bare å vente på at de 3 første mnd skal gå. Klarer ikke å slappe helt av før det!
Ha en flott dag[:D]
 
pp? eh....eg veit ikkje heilt ka du meine med det... e ganske ny her inne. har gått på p-pille sio dattera mi ble født for 4 år siden. slutta med dei for 33 dager siden fordi eg va lei av alle bivirkningene. me hadde planlagt å prøve å bli gravide neste sommer. så eg sku kjøpe sånn måleapparat til å måle syklusen med, sånn at me kunne følge med på katid me ikkje kunne "ha oss" he-he.. tenkte det va ganske liten sjans for å bli gravid ette så lang pillebruk, men me var likevell forsiktige og gjorde det berre EIN GANG! men eg begynte jo å håpe når eg plutselig "følte" meg gravid, så eg e jo glad.....men sjokkert.....
 
GRATULERER TIL DEG BENTEMOR[:)] KOR LANGT ER DU PÅ VEI DA?
 
[:D] Gratulerer så mye [:D]
 
gratulerer så mye med spirene begge 2[;)]
 
GRATULERER MED BABY I MAGEN[:D]
 
Gratulerer både airam og Bentemor![:D][:D][:D]
 
Grattis[:D]
 
TUSEN TAKK[:)][:)][:)] DU PEBBLES.....SKAL IKKE DU TESTE DEG IDAG?
 
Jo det har du helt rett i airam! Har laget en tråd som heter Hmmm, se på den så skjønner du! Er som ei forvirra høne akkurat nå![:D]
 
masse gratulasjoner.[:D]
 
Jøss...Grattis...[:D]
 
Back
Topp